Heippa, kaipaisin kokemuksia - meille tulossa huhtikuussa pikkukakkonen kohta 2v isosiskon kaveriksi. Esikoisen vaunut löytyy talosta ja tulevat varmasti käyttöön, mutta olen miettinyt että pitäisikö hommata myös tuplarattaat yhteisliikkumiseen. Esikko ei juuri tällä hetkellä kyllä rattaissa pitkiä matkoja viihdy mutta tilannehan elää tämänikäisellä =) Seisomalauta ei taida olla meillä hyvä, asumme ei-taajamassa ja tässä lähistöllä kaikki tiet hiekkateitä, en usko että se kyyti kiinnostaa. Eli kaikki kommentit asiaan liittyen tervetulleita!