Tuplarattaat sisaruksille

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja juu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

juu

Jäsen
18.06.2007
102
0
16
Heippa, kaipaisin kokemuksia - meille tulossa huhtikuussa pikkukakkonen kohta 2v isosiskon kaveriksi. Esikoisen vaunut löytyy talosta ja tulevat varmasti käyttöön, mutta olen miettinyt että pitäisikö hommata myös tuplarattaat yhteisliikkumiseen. Esikko ei juuri tällä hetkellä kyllä rattaissa pitkiä matkoja viihdy mutta tilannehan elää tämänikäisellä =) Seisomalauta ei taida olla meillä hyvä, asumme ei-taajamassa ja tässä lähistöllä kaikki tiet hiekkateitä, en usko että se kyyti kiinnostaa. Eli kaikki kommentit asiaan liittyen tervetulleita!
 
Käyttökokemusta ei minulla ole ,mutta asiantuntevan myyjän suositus.
Itse tuossa heti sitten täällä samaa kyselin. Nyt kävin sitten jo kurkistamassa hyvän vaunuliikkeen tarjontaan. Meillä kakkonen syntyy vasta elokuussa ja silloin sisarusten ikäero noin 2v. Itse etsin vaunuja joissa taaperolle ratasosa kasvot menosuuntaan ja vauvalle koppa kuskiin päin. Asumme maalla joten liikkuvuus tärkeää. Myyjä suositteli kuvakseni jälkeen minulle Habby Babyn tuplia. Olivat juuri tuollaiset kuin kuvailin. Taitavat olla ihan laatu vankkurit ,kun hintaa reilu 700?. Googleta tuo merkki niin näät millaiset nämä vaunut ovat.
 

Yhteistyössä