tuplavaunuista... brio, easywalker ym...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen ihan sekaisin siitä mitkä tuplat hankkia. pikkukakkonen tulee talvella.

Olisiko kellään kokemuksia Brio double wavesta, easywalker duosta tai muista hyvistä?
Tällä hetkellä ykkösenä listalla ois easywalker mutta hinta on varmaan liian kova, etenkin kun niitä ei paljon käytettynä löydy, ja ne mitä löytyy ovat mielestäni käytetyiksi aivan liian kalliita.
Brioa löytyy mutta en päässyt testailemaan kaupassa kun ovat täällä loppu, kuulisin mielelläni mielipiteitä

muita suosikkeja on mountain buggy urban jungle, ja EHKÄ Britaxin uusi tupla...

Meillä on ollu Briot, tosin vähäisellä käytöllä kun puisto on tuossa vieressä ja lapsilla sen verran ikäeroa että isompi on reippaana kävellyt puistomatkan mutta pidemmillä kävelylenkeillä on olleet käytössä. Huono puoli noissa on se et eivät ole sisämitoiltaan kaikista isoimmat varsinkin kun talvella on lämpöpussia, toppahaalaria ym. Minkä ikäinen esikoinen on?
Oletko muuten rekisteröitynyt sivuille... meillä kun nuo Briot on tällä hetkellä tarpeettomat ja olen niitä mahd myymässä

Alkuperäinen kirjoittaja Anne:
Meillä on ollu Briot, tosin vähäisellä käytöllä kun puisto on tuossa vieressä ja lapsilla sen verran ikäeroa että isompi on reippaana kävellyt puistomatkan mutta pidemmillä kävelylenkeillä on olleet käytössä. Huono puoli noissa on se et eivät ole sisämitoiltaan kaikista isoimmat varsinkin kun talvella on lämpöpussia, toppahaalaria ym. Minkä ikäinen esikoinen on?
Oletko muuten rekisteröitynyt sivuille... meillä kun nuo Briot on tällä hetkellä tarpeettomat ja olen niitä mahd myymässä

mihin hintaan myyt? Esikoinen on jo 2 kun pikkunen tulee (just ehtii täyttämään) mutta en usko että jaksaa talvella kävellä lumessa ja on muutenkin sellainen että ei pysy paikoillaan ja esim seisomalaudalta hyppäis pois ja kaupoissa lähtis karkuun.
On kyllä tosi pienikokoinen typykkä, vasta ohittanut 80cm ja painaakin vähän päälle 10kg nyt.

Yhteistyössä