Tuppaanko mä paljon vaatetta vai pidänkö vähissä kuumeisen vauvan?? En mä muista yhtään :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nadia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nadia

Aktiivinen jäsen
20.02.2005
3 616
0
36
Siinäpä kyssäri...
3 vko on ikää ja kuumeessa... Puin paljon päälle ja kapaloin ja sit yhtäkkii muistin et oliko niin, et kuumeinen vauva pidetään vähissä vaatteissa?

Keskimmäinenkin kuuma ja rykii, hieno joulu tulossa lapsille :'(
en ole ees varannut kotiin mtn jouluruokaa kun oli tarkotus mennä kotiinkotiin ja anoppilaan :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
vähän vaatetta ja laita nilkkojen ympärille viileät kääreet ja vie vauva lääkäriin. onko paljon kuumetta?
pikaista paranemista sinne!

Nokun tuo meiän mittari näyttää mitä sattuun, aluksi mittailin hänen ruuminlämpöään et osaan verrata tolla mittarilla, niin näytti 36.8 aina.
Nyt näytti aamulla 37.6, mutta hän on todella tulinen ja valvoi koko yön.
Mutta syö ja on virkeä, tosin itkuinen.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Kuumeinen alle 3kk ikäinen vauva täytyy viedä lääkäriin!!

Jep. Näin mullekin on sanottu kautta aikain. Soitelehan jonnekin, että pääsisitte näytille.

Soitin jo eilen illalla päivystykseen naapuripitäjään, kun ei ollu omaa, niin eivät käskeneet sinne, supon käski laittaa. Kahdeksalta pitäs siirtyä tänne päivystys niin soitan sitten...

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma ja pojat:
Kuumeinen alle 3kk ikäinen vauva täytyy viedä lääkäriin!!

Jep. Näin mullekin on sanottu kautta aikain. Soitelehan jonnekin, että pääsisitte näytille.

minä vein 8 vkon ikäisen vauvan lääkäriin ku oli pari päivää ollu kuumeessa, siellä ihmeteltiin miksi vein, "anna suppoja" oli ohje. että se siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Nadia:
Soitin jo eilen illalla päivystykseen naapuripitäjään, kun ei ollu omaa, niin eivät käskeneet sinne, supon käski laittaa. Kahdeksalta pitäs siirtyä tänne päivystys niin soitan sitten...

Toivottavasti teillä pieni toipuu nopeasti.
Mie vähän kyllä ihmettelen... vai onko sekin muuttunut, mutta ainakin ennen piti olla ikää 3kk ja / tai painoa piti olla se tietty kilomäärä.

Eihän sieltä yllättäen vastaa kukaan!!!!!!!! kai mä tilaan taksin ja lähen meneen sinne, tuskin ne tätä penskalaumaa takasin kääntää. toisekseen mä oon niin sippi et voin sanoo suorat sanat ja näytänkin varmaa aika pelottavalta |O ;)

Yhteistyössä