Tupperin tuotteet ja vastaavat halppistuotteet

4-kerroksen väkeä

Aktiivinen jäsen
20.05.2005
4 015
1
36
Suositteko tupperia vai kelpaako halvempikin versio?
Onko mielestäsi niissä eroja, vai onko tupperin tuotteet vaan rahastusta?

Eilen tuppereilla ostin exclusive kakkukuvun ja 2pakastusrasiaa vetoisuudeltaan 1,3l, ostokset yhteensä 55.65?

Uskon, ett tuotteet on sitä mitä luvataan, ja onhan kakkukupu testattu jo ja hyväksi todettu, tiivis ym.

Hinnat on kyllä suolaisia, sitä en kiellä, eikä talous kestäisikään kovin usein vastaavia ostoksia, mutta tupperin kupua käyttäneenä ei enää muut tunnu yhtä hyviltä. ja onhan niillä toki muitakin hyviä tuotteita.

Minusta Tupperwarella on sellaisia kivoja erikoistuotteita kuten nyt se kondensoiva juustokupu. Ostan sellaisia, koska anttiloiden hyllyistä ei sellaisia löydy.

Mikäs siinä, jos on rahaa millä mällätä. Mulle kukaan ei ole onnistunut perustelemaan, miksi maksaa MUOVIKIPOISTA itsensä kipeeksi, kun aivan varmasti saman asian ajavat halvemmatkin tuotteet. En edes raaskisi muovikippoja pakkaseen pistää jos niistä ensin maksaisin maltaita, varmasti jopa kertakäyttösissä kipoissa pakasteet pysyvät yhtä hyvinä.

Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Kyllä Tupperin kipot kestää yleensä äidiltä tyttärelle, mitä ei voi sanoa ihan kaikista esim Orthexinkaan tuotteita, vaikka nekin hyviä on.

Mun äidillä on perintötupperi.. sen on ostanut mun isomummuni silloin kun Tupperware tuli Suomeen.

Mä joskus varakkaampina aikoina hankin paljonkin tupperia, mutta kaiken muun oon myyny paitsi kakkukuvun, taikinaisen ja sit tuo kerrosjumbo vai mikä se on nimeltään. ne on aivan loistavia ja jatkuvasti käytössä :)

Ne premium säilytysastiat möin kaikki pois ja ostin kaupasta toista sarjaa, jolla 3 vai 5 vuoden takuu. Erittäin paljon halvempia, mulle toimivampia ja kestää riittävän pitkään :)

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Minusta Tupperwarella on sellaisia kivoja erikoistuotteita kuten nyt se kondensoiva juustokupu. Ostan sellaisia, koska anttiloiden hyllyistä ei sellaisia löydy.

mun teki mieli sitäkin, mutta en kuitenkaan sitten raaskinut ostaa, olis kyl kätevä

Vihjaa edustajalle, että haluaisit sitä niin yleensä sellaiset asiansa osaavat myyjät kirjoittaa sen muistiin ja soittaa sulle kun kyseinen tuote on emännänlahjana. Itsekin hankin sen isomman silppurin kotikutsut pitämällä.

Kai johonkin kinkun säilytykseen onkin ihan se ja sama mikä kippo se on. Mutta kyllä tupperilla on oikeasti kaikenlaista tosi hyvää mitä ei sitten taas muualta saa. Tai saa vastaavia, mutta ei kertakaikkiaan toimi.

Oma ehdoton suosikkini mistä en ikipäivänä luopuisi on perunankuorimaveitsi.

Alkuperäinen kirjoittaja Fleur de la Cour:
Alkuperäinen kirjoittaja Piipi:
Kyllä Tupperin kipot kestää yleensä äidiltä tyttärelle, mitä ei voi sanoa ihan kaikista esim Orthexinkaan tuotteita, vaikka nekin hyviä on.

Mun äidillä on perintötupperi.. sen on ostanut mun isomummuni silloin kun Tupperware tuli Suomeen.

Niinpä, eli tiettyihin tuotteisiin kannattaa sijoittaa, jos haluaa että ne kestää. En mäkään joka kippoa tupperilta ostais, vaan tarpeen mukaan yleensä sellaista jota ei muualta saa.

Meillä on tupperia ja halpiskippoja. Jos joskus käyn esittelyssä niin kyllä sieltä yleensä joku kippo jää käteen. Ostan myös välillä halpiskippoja. Esim minulla on pieni taikinakippo jonka ostin vuonna 1994 kesällä ja se kippo on vieläkin aktiivikäytössä. Maksoi muistaakseni kympin verran, markoissa siis.

Tavalliset pakastusrasiat ostan halpiksia, mutta esim. Microplus-kannut ja vihanneskuorijat yms. ovat parempia kuin halpisvastaavat. Hintaviahan tupperit ovat, mutta hyviä ja niillä on takuu. Ostan yleensä joka kutsuilta yhden tuotteen, niin saan pikkuhiljaa haluamiani tuotteita...niitä on monta=)

Yhteistyössä