oletteko saaneet wok-pannun itsellenne/haluaisitko saada? (eli on ko tavoitteena?) Luuletko meneekö tavoite läpi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Minun on pitänyt kysellä myyjiltä, että milloin vaihtuu kuvasto seuraavan kerran?
Eikäs se kevääksi aina vaihdu? Haluaisin järjestää esittelyn sillain, että olisi uusi kuvasta ja tuotteet esittelyssä. =)
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:hieman ot, mutta tietääkö kukaan "mitä kestää" tupperin jouluinen kulhosetti? Eli kolme joulukuvioista kulhoa (sisäkkäin) kaikissa kannet. Eli uskaltaako laittaa tiskikoneeseen, mikroon jne. ??
Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Minun on pitänyt kysellä myyjiltä, että milloin vaihtuu kuvasto seuraavan kerran?
Eikäs se kevääksi aina vaihdu? Haluaisin järjestää esittelyn sillain, että olisi uusi kuvasta ja tuotteet esittelyssä. =)
maalis-huhtikuussa...
Alkuperäinen kirjoittaja typyjen äippä:mulla on tässä kuussa esittely kyl mut en oo kuullu mistään wokpannusta.. eli siis mikä juttu se on?
Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Onkos kellään tietoa mitä on emännänlahjoina viikosta 5 eteenpäin? Viikkojen 1-4 lahjat tiedän, mutta itsellä esittely vklla 7...
Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Onkos kellään tietoa mitä on emännänlahjoina viikosta 5 eteenpäin? Viikkojen 1-4 lahjat tiedän, mutta itsellä esittely vklla 7...
Mseries kokkiveitsi
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:mä pidin kutsut marraskuun lopulla enkä vieläkään ole saanut emännän lahjaa. |O |O |O |O .
Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Onkos kellään tietoa mitä on emännänlahjoina viikosta 5 eteenpäin? Viikkojen 1-4 lahjat tiedän, mutta itsellä esittely vklla 7...
Mseries kokkiveitsi
Ai pelkästään??
Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:mä pidin kutsut marraskuun lopulla enkä vieläkään ole saanut emännän lahjaa. |O |O |O |O .
Olettekos saaneet tavarat mitä tilasitte?
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:mä pidin kutsut marraskuun lopulla enkä vieläkään ole saanut emännän lahjaa. |O |O |O |O .
ei tullut tilauksia mutta pitäjän äiti tilasi samalla jotain.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:mä pidin kutsut marraskuun lopulla enkä vieläkään ole saanut emännän lahjaa. |O |O |O |O .
Mä luulen et tilausta ei ole tehty ajallaan jostain syystä? (unohtunut?)
Ota yhteyttä konsulenttiin....toimitusaika max 3-4 vkoa
Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Onkos kellään tietoa mitä on emännänlahjoina viikosta 5 eteenpäin? Viikkojen 1-4 lahjat tiedän, mutta itsellä esittely vklla 7...
Mseries kokkiveitsi
Ai pelkästään??
Se on yksi vaihtoehto...
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:mä pidin kutsut marraskuun lopulla enkä vieläkään ole saanut emännän lahjaa. |O |O |O |O .
jos ei ala kuulua vaadin hyvitystä siittä että olen joutunut kyseleen tuotteen perään.
Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Onkos kellään tietoa mitä on emännänlahjoina viikosta 5 eteenpäin? Viikkojen 1-4 lahjat tiedän, mutta itsellä esittely vklla 7...
Mseries kokkiveitsi
Ai pelkästään??
Se on yksi vaihtoehto...
Jatkaako toisena sitten se Pikakokki tai Termoskannu?? (toivottavasti termari :xmas: )
Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Onkos kellään tietoa mitä on emännänlahjoina viikosta 5 eteenpäin? Viikkojen 1-4 lahjat tiedän, mutta itsellä esittely vklla 7...
Mseries kokkiveitsi
Ai pelkästään??
Se on yksi vaihtoehto...
Jatkaako toisena sitten se Pikakokki tai Termoskannu?? (toivottavasti termari :xmas: )
miuistelen et pikakokki...kaivelen papruja tässä samalla...termariinhan vaaditaan tietty myynti...
Ei ku taisi ollakin et ne säilytysastiat jatkaa eli 40?.lla saa valita itse mieleiset koot....
Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Onkos kellään tietoa mitä on emännänlahjoina viikosta 5 eteenpäin? Viikkojen 1-4 lahjat tiedän, mutta itsellä esittely vklla 7...
Mseries kokkiveitsi
Ai pelkästään??
Se on yksi vaihtoehto...
miuistelen et pikakokki...kaivelen papruja tässä samalla...termariinhan vaaditaan tietty myynti...
Ei ku taisi ollakin et ne säilytysastiat jatkaa eli 40?.lla saa valita itse mieleiset koot....
No dääm.
Sen kerran kun otin nyt esittelyn kyselemättä ja välittämättä kiitoskukkasista, niin sitten ei oo semmosta "must"-juttua![]()
Kai se on se veitsi valittava sitten.
Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:mä pidin kutsut marraskuun lopulla enkä vieläkään ole saanut emännän lahjaa. |O |O |O |O .
jos ei ala kuulua vaadin hyvitystä siittä että olen joutunut kyseleen tuotteen perään.
Alkuperäinen kirjoittaja Stefano:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:Alkuperäinen kirjoittaja ihmistenedessä:Alkuperäinen kirjoittaja heidiS23:mä pidin kutsut marraskuun lopulla enkä vieläkään ole saanut emännän lahjaa. |O |O |O |O .
Jos sovittu toimitusaika on ollu vk 51, niin miksi ihmeessä olet odottanut 3 viikkoa kyselemättä perään??
En väitä etteikö esittelijän toimintakin ole vähintäänkin outoa, jos sovitaan tietty viikkoa eikä sitten ilmoita mitään jos esim. toimitukset viivästyy.
Mutta yhtä hyvin ihmettelen sinun toimintaa/toimimattomuutta, ettet ole laittanut sähköpostia tai tekstiviestiä hänelle heti vkn 52 alussa, että missä emännänlahja viipyy???
Voihan olla että esittelijä on autuaasti unohtanut sinut, tai sitten ei ole kiirehtinytkään kun et peräänkään kysele...