Tupperware

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mennäkö vai ei
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mennäkö vai ei

Vieras
Pitääkö Tupperware-kutsuilta ostaa jotain? Vaikka sanotaan, että ei ostopakkoa, niin kehtaako mennä, jos ei osta mitään? Jos ei löydy mitään mitä haluaisi ostaa tai kaikki on liian kalliita omaan budjettiin, niin onko parempi jättää kokonaan väliin?

Ei todellakaan ole pakko ostaa. Jos kuitenkin etukäteen olet päättänt että mitään et osta niin silloin ite varmaan jäisin kotiin. Voihan sitä lähtee silti katsoon jos jotain uutta olisi tullut mikä on sit "pakko" saada..

Alkuperäinen kirjoittaja mennäkö vai ei:
Pitääkö Tupperware-kutsuilta ostaa jotain? Vaikka sanotaan, että ei ostopakkoa, niin kehtaako mennä, jos ei osta mitään? Jos ei löydy mitään mitä haluaisi ostaa tai kaikki on liian kalliita omaan budjettiin, niin onko parempi jättää kokonaan väliin?

Takuulla kehtaa mennä!
Itse pidän myös tupperit ensi viikolla ja nimenomaan olen tyytyväinen jos porukat tulee kahville ja juttelemaan, en todellakaan kyttää, kuka tilaa ja paljonko edestä. Itse käyn ehkä 3-4 kutsuilla enkä kaikista tilaa itsekään, siellä saa aina uusia ideoita ja sitten voi kotona kaikessa rauhassa miettiä, tarviiko todella jotain ja jos joku alkaa tuntua tarpeelliselta, ostaa sitten seuraavilta kutsuilta.

No ei ne oo sen kummempia muovikippoja kuin Etolassakaan, kalliimpia vaan. Oon kerran ollut, ostin kun en ilennyt olla ostamatta, kaikki ei suinkaan ostaneet. Voit sanoa että tulit mielenkiinnosta, vaikket tällä kertaa vielä aloita keräilyä, jos joku jotain ihmettelee.

Sen verran voinen tuota Tupperwarea mainostaa ja kertoa miksi ne eroaa noista Etolan kipoista... Niillä on se elinikäinen takuu materiaali- ja valmistusvirheille. Juuri äsken sain vanhasta kannusta josta oli nokka rikkoontunut niin sain n. 17 e hyvityksen siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ei ne oo sen kummempia muovikippoja kuin Etolassakaan, kalliimpia vaan. Oon kerran ollut, ostin kun en ilennyt olla ostamatta, kaikki ei suinkaan ostaneet. Voit sanoa että tulit mielenkiinnosta, vaikket tällä kertaa vielä aloita keräilyä, jos joku jotain ihmettelee.

No tämä nyt kertoo sitten vain siitä, ettei ko. hlö ole todellakaan tutustunut Tupperin tuotteisiin, kyllä niissä "hieman" eroa on Etolan perin euron kippoihin. Toki sitä pärjää ilman ensimmäistäkään tupper-kippoa, mutta kyllä niistä monet tuotteet on todella monikäyttöisiä ja käteviä ja kuten joku jo kirjoittikin, ihan lyömätön takuuaikahan niillä on.
Mutta minun tupper-kutsuille ovat tervetulleet myös tuommoisella asenteella varustetut ihmiset, voivat jopa yllättyä positiivisesti. Ehkä juuri epämiellyttävintä on, jos vieras tilaa jotain ihan sen takia kun ei ilkeä olla tilaamattakaan.

Ei noilta kutsuilta mitään oo pakko tilata, ite lakkasin tilaamasta jokin aika sitte vaikka käynki kattelees mitä on tyrkyllä =)

Suurin osa noista kipoista on ihan tavallisia muovikippoja, maksavat vaan helkutisti enempi :D

Tiiä tosta takuusta onko sekään ny niin erikoinen, multa oo ainakaan korvattu ku yks ainut kippa koko sinä aikana ku oon ollu "asiakkaana" vaikka useammassa on vikaa ollu :)

En oo todellakaan tilannu mitää uunikippoja tai perunaa mikroon kippoja joten näistä ei oo kokemusta, herkkuhissi oli kaikista turhin kapine jonka tilasin =) Jopa nää leikkurisysteemit tuntu olevan jotenkin turhia, joka tapauksessa pitää se sipuli eka pilkkoa sinne kippaan, miksi siis en pilkkoisi loppuun asti ;)

Ainuat ahkeraan käytössä olevat kipat on lasten sarjasta, ne missä on ne kivat tarttumasysteemit siinä kipan reunassa sekä tuttipullo/nokkamuki - pullo on hyväksi todettu :D Samaten joskus oli nämä Pokemon - kannelliset mukit, niihin kun saa pillin kanteen laitettua, niistä oon tykänny

=)

Alkuperäinen kirjoittaja zanna74:
Tiiä tosta takuusta onko sekään ny niin erikoinen, multa oo ainakaan korvattu ku yks ainut kippa koko sinä aikana ku oon ollu "asiakkaana" vaikka useammassa on vikaa ollu :)

Sillon tuotteessa on ollut käyttövirhe, jos sitä ei ole korvattu! Esittelyissä yleensä kyllä muistutetaan ohjeiden mukaisesta käytöstä, koska muuten tuotteen takuu raukeaa.
Eli vaikka jossain kipossa on ihan selkeä valmistus/materiaalivika, niin jos sitä on käytetty väärin, elikkä jossain ei-mikroastiassa on rasvan polttamia jälkiä ja vaikka ovat aivan eri vika kuin se mikä takuuseen menisi, niin tuotteen takuu raukeaa silloin.
Ne ei ole ihan urbaanilegendaa ne käyttöohjeet.

Alkuperäinen kirjoittaja ehei:

Sillon tuotteessa on ollut käyttövirhe, jos sitä ei ole korvattu! Esittelyissä yleensä kyllä muistutetaan ohjeiden mukaisesta käytöstä, koska muuten tuotteen takuu raukeaa.
Eli vaikka jossain kipossa on ihan selkeä valmistus/materiaalivika, niin jos sitä on käytetty väärin, elikkä jossain ei-mikroastiassa on rasvan polttamia jälkiä ja vaikka ovat aivan eri vika kuin se mikä takuuseen menisi, niin tuotteen takuu raukeaa silloin.

No eikös kuuluisi korvata kippa jossa on halkeama ? Siis tarkoitan viivamaista halkeamaa enkä mitää siksakkia
:D

Ja kyse ei ole kertaakaan ollu väärin käytetystä kipasta ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ehei:

No eikös kuuluisi korvata kippa jossa on halkeama ? Siis tarkoitan viivamaista halkeamaa enkä mitää siksakkia
:D

Ja kyse ei ole kertaakaan ollu väärin käytetystä kipasta ;)

No mitä sieltä tukusta on tullut vastauksena? Koska niillä kyllä on elinikäinen materiaali ja valmistusvirhetakuu, että jonkin asian takiahan sen takuun on täytynyt raueta.

Mulla on kaikki vialliset menneet takuuseen mitä olen sinne laittanut. Maalaisjärjellä ajatellen en laita sinne silikonikaavinta jonka olen repinyt säilyketölkin reunaan..... :whistle: . Sun kannattaa kuitenkin säilyttää tuo kippo ja yrittää jonkun ajan päästä uudelleen. Minkälaisessa astiassa se halkeama on, jos saan olla utelias?

Yhteistyössä