U
ulman
Vieras
Tälläkin palstalla ihmetyttää usein, miksi petetyksi tulleet vaimot narisevat toisesta naisesta. Vaimot olettavat, että toisen naisen tulisi ottaa vaimo huomioon ja torjua mies, joka yrittää iskeä. Miksi se on jonkun ulkopuolisen tehtävä pitää mies ruodussa? En voi mitenkään ymmärtää logiikkaa, että jos perheellinen mies lähtee pokailemaan muita naisia, olisi tämän toisen naisen tehtävä muistuttaa ukolle, että "sullahan on hei perhe". Toisekseen, harvat varatut miehet julistavat suureen ääneen olevansa varattuja, jos on uusi nainen kiikarissa. Eli ns. toinen nainen tuskin edes tietää, että pelimies onkin ukkomies (ellei sitten aavista).
Ainoa narinan kohde on se pettävä mies. Hänenhän se pitäisi muistaa ja sisäistää, että hänellä on perhe ja siksi vastuuta ja velvollisuuksia. Aika härskiä odottaa, että joku tuntematon nainen pitää perheonnen kasassa ja muistuttaa ukkoa, että äläpä äijä pelaa ihmissuhteilla. Ja huom, en ole itse toinen nainen, vaan nimeomaan se petetty vaimoke. En voi silti syyttää toista naista, vaan vain ja ainoastaan ex-miestä pettämisestä: mieshän oli parisuhteestamme vastuussa yhdessä minun kanssani, eikä suinkaan tämä toinen nainen.
Ainoa narinan kohde on se pettävä mies. Hänenhän se pitäisi muistaa ja sisäistää, että hänellä on perhe ja siksi vastuuta ja velvollisuuksia. Aika härskiä odottaa, että joku tuntematon nainen pitää perheonnen kasassa ja muistuttaa ukkoa, että äläpä äijä pelaa ihmissuhteilla. Ja huom, en ole itse toinen nainen, vaan nimeomaan se petetty vaimoke. En voi silti syyttää toista naista, vaan vain ja ainoastaan ex-miestä pettämisestä: mieshän oli parisuhteestamme vastuussa yhdessä minun kanssani, eikä suinkaan tämä toinen nainen.