Turha-Teuvo Hakkarainen loukkaantui Keskisuomalaisen pääkirjoituksesta!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Eihän tästä naurusta meinaa tulla loppua. Kyllä tuo varas, valehtelija, neekeriukko, alkoholisti ja ties mitä kaikkea muuta jaksaa naurattaa selityksillään. Vähän samaa tasoa, kuin "Se oli mun veli". :laugh: :laugh: :laugh:

Hakkarainen suuttui Keskisuomalaiselle - aloittaa mykkäkoulun.

Kansanedustaja Teuvo Hakkaraisen (ps) ja sanomalehti Keskisuomalaisen välillä on tänään käyty tiukkaa sanailua.

Teuvo Hakkarainen loukkaantui Keskisuomalaisen pääkirjoituksesta. (JANNE NOUSIAINEN)

KSML: Hakkarainen haastoi kansanedustajan painimatsiin

Maakuntalehti kirjoitti pääkirjoituksessaan, että viitasaarelaisen Hakkaraisen vaikutusvalta eduskunnassa on nolla eikä hänestä ole mitään apua Keski-Suomen asioiden edistämisessä.

Hakkarainen lähetti iltapäivällä tiedotteen, jossa hän kertoo loukkaantuneensa Keskisuomalaisen kirjoituksesta.

- Te voitte toimituksessa keksiä ihan millaisia juttuja vaan, mutta sovitaan, että minä en enää soita teille, älkääkä tekään enää soittako minulle.

Keskisuomalaisen päätoimittaja Pekka Mervola korostaa, että kansanedustajien työllä on tärkeä merkitys Keski-Suomen tulevaisuudelle.

- Pääkirjoitus oli viesti siitä, että Hakkaraisen olisi tartuttava töihinsä. Keski-Suomen asioita pystyy käytännössä ajamaan vain yhdeksän maakunnan kymmenestä kansanedustajasta, ja se on menetys, johon lehden oli tartuttava.

Mervola sanoo, että vapaan sanomalehdistön tehtävä on arvioida ja tarvittaessa kritisoida päättäjien työtä.
STT

Hakkarainen suuttui Keskisuomalaiselle - "Ei tarvitse enää soitella" | Kotimaan uutiset | Iltalehti.fi

Tämähän on ihan uusi tieto. Siis Turha-Teuvo itse soittelee lehtiin ja tarjoaa juttuja itsestään. Mielenkiintoista...

"Te voitte toimituksessa keksiä ihan millaisia juttuja vaan, mutta sovitaan, että minä en enää soita teille, älkääkä tekään enää soittako minulle."

Alkuperäinen kirjoittaja äläpä jaksa;28319317:
Olisit kuule itsekin suuttunut, jos pääkirjoituksessa olisi puhuttu SINUSTA tuohon sävyyn!

Kansanedustajan on osattava käyttäytyä, myös vapaa-aikanaan. Turha-Teuvo on jo liian monta kertaa mokannut. "Metsien mies" on sopiva ilmaisu kuvaamaan häntä.

Minusta ei puhuta pääkirjoituksissa, koska en ole julkisuuden henkilö. En käytä alkoholia, enkä törttöile noin muutenkaan. :D

Eikös kansan edustajan työhön kuulu myös omalle alueelle ja äänestäjille tärkeiden asioiden tuominen julki? Miten se onnistuu, jos hoitaa mediasuhteensa noin?

[QUOTE="vieras";28320230]Se on keskisuomalaisten itsensä valitsema kansanedustaja. Eiköhän se vika ole äänestäjissä itsessään kun ovat valinneet itsensä näköisen edustajan.[/QUOTE]

Eivät taida äänestää enää toista kertaa Turhista eduskuntaan. Eikä Suomen kansa nyt sentään niin tyhmää porukkaa ole, että Turhiksen äänestäisi europarlamenttiin.

Alkuperäinen kirjoittaja pläääääääh;28320211:
Eikös kansan edustajan työhön kuulu myös omalle alueelle ja äänestäjille tärkeiden asioiden tuominen julki? Miten se onnistuu, jos hoitaa mediasuhteensa noin?

Ei ole Hakkarainen saanut mitään aikaan eduskunnassa. Muuta kuin ikäviä juoruja. Sataa persujen laariin...

[QUOTE="vieras";28320589]Ei ole Hakkarainen saanut mitään aikaan eduskunnassa. Muuta kuin ikäviä juoruja. Sataa persujen laariin...[/QUOTE]

Aivan, kielteisinä vaikutuksina. Mun käy vähän sääliksi ne muutamat ihan fiksut PS:n naisedustajat. Yrittävät kovasti tehdä työtä, mutta nämä pellet pitävät huolen siitä, että puolueen maine ei ole mitenkään mairitteleva.

Kyllä pääkirjoitukset ajan oloon puhuvat vaan hyvää Hakkaraisesta. Odotetaan vaan kunhan hänet valitaan mepiksi Brysseliin. Puhuu useita kieliä, esiintyy sujuvasti suurenkin kuulijakunnan edessä. Paneutuu antaumuksella kaikkeen ja ratkoo ongelmat. Tyylikäs ja muotitietoinen. Käyttää kumpaakin kravattia kun muut ovat antautuneet ja esiintyvät paidannapit auki. Naisia kunnioittava herramies.

[QUOTE="Morrison";28320727]Kyllä pääkirjoitukset ajan oloon puhuvat vaan hyvää Hakkaraisesta. Odotetaan vaan kunhan hänet valitaan mepiksi Brysseliin. Puhuu useita kieliä, esiintyy sujuvasti suurenkin kuulijakunnan edessä. Paneutuu antaumuksella kaikkeen ja ratkoo ongelmat. Tyylikäs ja muotitietoinen. Käyttää kumpaakin kravattia kun muut ovat antautuneet ja esiintyvät paidannapit auki. Naisia kunnioittava herramies.[/QUOTE]

Jep. Puhuu savvoo ja metsäsuomea. :D Mitäs muita kieliä hänen repertuaariinsa nyt kuuluukaan?

Puhumattakaan yleissivistyksestä, se on aivan päätä huimaava.

Luova hän myös on. Neekeriukko on lanseerattu taas käyttöön.

Todella. Kansan mies. Viihtyy kaikien kanssa. Tulee toimeen mp-jengien kanssa, on kätellyt kahta presidenttiä ja kohta ystävystyy mp-taustaisen Venäjän keisari Putinin kanssa. Uskovainen viinistä ja vahvemmasta humaltuva oikea sisusukas puurtaja.

Alkuperäinen kirjoittaja äläpä jaksa;28319317:
Olisit kuule itsekin suuttunut, jos pääkirjoituksessa olisi puhuttu SINUSTA tuohon sävyyn!

Hakkarainen on kansanedustaja, siis asemassa jossa hän käyttää kansan hänelle antamaa lainsäädäntövaltaa. Sellaisessa asemassa olevia ihmisiä saa ja pitää arvostella. Miten muuten demokratia toimisi?

Yhteistyössä