Turhaa huoltako??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äippä pohjosista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

Äippä pohjosista

Vieras
Poikani 13v "seurusteli" 14 vuotiaan tytön kanssa. Tyttö oli korviaan myöten rakastunut poikaani ja taisi poitsukin tytöstä kovasti välittää. Sit tuli muita tyttöjä kuvaan mukaan ja seurustelu lopahti pojan puolelta siihen. Tyttö edelleen laittelee pojalleni viestejä kuinka elämä ei ole enää elämisen arvoista ilman poikaa ym. siis tosi surullisia viestejä. Pitäisikö olla tytöstä huolissaan vai onko tämä yleistä teinien keskuudessa?? Tyttö oli kaikin puolin mukava kun häntä muutaman kerran tapasin. Käy vaan jotenkin tyttö sääliksi... :(

Kyl mää sanoisin, että ihan normaalia tuossa iässä. Paras varmaan olisi jos poikasi yrittäisi ottaa etäisyyttä tyttöön, pahentaa vaan mitä enemmän ymmärtää ja vastailee viesteihin. Epäkohtelias ei tarvitse olla, mutta en kehottaiis kovasti kuitenkaan kommentoimaankaan.

Totta kai teineillä on taipumus olla dramaattisia ja kun kyseessä on ensimmäiset seurustelut voi sen loppuminen tuntua maailmanlopulta vaikka ei olisikaan vielä "niin vakavaa". Minulla oli yläasteiässä n. 2 vuotta sama poikaystävä ja olimme aina yhdessä, suhde oli siinä mielessä vakava että poika pohti sitä minkä ikäisenä saamme yhteisen asunnon, hankimme lapsia yms.

Olin tuossa iässä muutenkin masentunut joten ero tuntui kyllä todella tuskaiselta. Minulla oli muutenkin taipumus viillellä yms. ja olisin halunnut vain nukkua ja olla rauhassa, eli voi se vakavaakin olla. En silti usko että näin on läheskään aina! Tunnetko tytön vanhempia? Jos pystyisit hienovaraisesti kysymään miten hän tuntuu voivan yms.

En tunne tytön vanhempia, harmi. Olen itse vaan kovin sääliväinen luonne ja tuntuu pahalta kun toinen kirjoittaa niin surullisia asioita. Mutta toivottavasti tämä on vain teinien ohimenevää dramaattisuutta. Tytöt taitavat tuossa iässä olla niin täysillä mukana rakkaudessa ja useimmille pojille se taitaa olla vaan jännää kokeilua.

Yhteistyössä