turhaa pähkäämistä :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kuha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kuha

Aktiivinen jäsen
15.01.2007
5 027
0
36
mutta tossa pojan isän kanssa puheltiin kellonajoista monelta poika tänään menee sinne ja et miten tehdään,et viedäänkö me vai hakeeko se...

mä tajusin tosi nopeesti töksäyttäväni et hae sä.. exä oli et ok. ja sen pitunen se ja sit aloin oikein miettiin tota mun "töksäytystä" ja tajusin et mä en oo kun kaks kertaa vieny pojan isälleen,koska ne on mulle niin kamalia paikkoja... alan itkeen ja tuntuu niin pahalta jättää poika sinne,tuntuu kun hylkäis sen :ashamed:
mut tätä tunnetta ei tuu jos isi hakee pojan kotoa :o

*kunhan mietin*

Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
mutta tossa pojan isän kanssa puheltiin kellonajoista monelta poika tänään menee sinne ja et miten tehdään,et viedäänkö me vai hakeeko se...

mä tajusin tosi nopeesti töksäyttäväni et hae sä.. exä oli et ok. ja sen pitunen se ja sit aloin oikein miettiin tota mun "töksäytystä" ja tajusin et mä en oo kun kaks kertaa vieny pojan isälleen,koska ne on mulle niin kamalia paikkoja... alan itkeen ja tuntuu niin pahalta jättää poika sinne,tuntuu kun hylkäis sen :ashamed:
mut tätä tunnetta ei tuu jos isi hakee pojan kotoa :o

*kunhan mietin*
Ootko kertonu tosta tunteesta exälle? Saattais vaikka ymmärtää sua?
:)

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja kesäkuuuuuu:
Alkuperäinen kirjoittaja kesäkuuuuuu:
en. enkä kerro. se kusipää ei ymmärrä ketään eikä mitään. onneks on sentään hyvä isä pojalle :)
kuulostat katkeralle..

syystäkin.
kun sait lapsen hänen kanssaan vaiko tunteita viel?

pitkä juttu. tunteita ei enää ole,enkä oikein siitäkään ole katkera että sain lapsen hänen kanssaan,on kuitenkin loistava isä.

Yhteistyössä