Turhaa valitusta, mut ku veetuttaa

Marsupilami--

Aktiivinen jäsen
24.03.2008
1 433
0
36
:'( :'( :'(
Kolme alotti koulun tänään, tunteet myrskynny.. Luopumisen tuskaa siis oli.
Yks kiukunnu viidettä päivää, ihan koko ajan huutaa ja kiukkua, mikään ei mee sen mieliks..
Yks on vihanen ku ei saanu alottaa kouluu ku isommatki meni.
Ukko lähti töihin myöhässä, no se ei ollu sen vika, mut hermot meni, ku sain kuulla et kotiin tulee sit vasta aamulla, koska lähtö myöhästy.

On haukuttu ukkoki kusipääks ihan sen takia ku meni mersulla töihin :o
Haluisin niin paljon et joku kuuntelis. Mut minä kuuntelen vaan muita.
Minun olo sivuutetaan taas

Oonko minä jotenki outo ku itkee vollotan päivän siitä, että vein kolme lasta kouluun?
Oonko vajavainen kun vahin risteyksessä ½ tuntia paikallani kun lapsien taksi oli tuomassa koululaisia kotiin?
Millä lailla on minun vika, että 2½v on yks paskiainen ollu 5 päivää. Joo-o se on vaativa, ja joku uhma ikä tai jotain hällä on, mut en minä ala lapselle huutamaan sen takia, et se haluaa syliin.

Ollaanko me jonkinsortin roskasäkki kaikille tutuille? Joo, meil on mersu, mitä sitte?? Se EI OLE UUSI, se ei ole maksanu ku 500e.
Ja antaako se auton merkki oikeuden tuttaville haukkua ja sylkeä meidän päälle ja silti olettaa että me jaksetaan olla raskauden aikaisia tukijoita ja avioliitto neuvojia ja kaiken itkun kuuntelijoita??
Pyydetäänkö me liikaa, kun haluttas että saatais olla ihan ku kaikki muutki, ehkä että jos meitä vaikka pikkasen arvostettais?

Vaasinko minä liikaa, kun omalta äidiltäni olisin odottanut kiinnostusta Lapsenlapsien ekan koulupäivän kuulumisiin?

Iso hali.

Seuraavan kerran ajattelet, että "mut ompa meillä ainaki mersu" kun kaikki vastustaa. *ironiaa kehiin* Meillä kuopus herätti kl 04 tänään, söi konetiskiainetabletin aamuhärdellin aikana ja keskimmäisellä oli ekana koulupäivänä housut rikki (huomasin koulun pihalla).

Alkuperäinen kirjoittaja KolmeKertaa:
Iso hali.

Seuraavan kerran ajattelet, että "mut ompa meillä ainaki mersu" kun kaikki vastustaa. *ironiaa kehiin* Meillä kuopus herätti kl 04 tänään, söi konetiskiainetabletin aamuhärdellin aikana ja keskimmäisellä oli ekana koulupäivänä housut rikki (huomasin koulun pihalla).

No ei tuo ole ruusuista ollu sielläkään.
Ei varmasti sua naurattanu, mutta mulle tuli hymy. Kiitos siitä

Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
:'( :'( :'(
Kolme alotti koulun tänään, tunteet myrskynny.. Luopumisen tuskaa siis oli.
Yks kiukunnu viidettä päivää, ihan koko ajan huutaa ja kiukkua, mikään ei mee sen mieliks..
Yks on vihanen ku ei saanu alottaa kouluu ku isommatki meni.
Ukko lähti töihin myöhässä, no se ei ollu sen vika, mut hermot meni, ku sain kuulla et kotiin tulee sit vasta aamulla, koska lähtö myöhästy.

On haukuttu ukkoki kusipääks ihan sen takia ku meni mersulla töihin :o
Haluisin niin paljon et joku kuuntelis. Mut minä kuuntelen vaan muita.
Minun olo sivuutetaan taas

Mä kerron miten suo kuunnellaan, se on kyllä eri asia, puhutanko sen jälkeen siitä mistä piti vai ihan muusta: Mies istu tietokoneensa takana eikä kuunnellu muo ja minähän menin ja lävaytin koneen kiinni pätkäsin piuhatrti ja paikasin koneen sohvalle :snotty: Onneks van sohvalle, ni ei edes hajonnu :ashamed:

Jaksamista ja parempaa huomispäivää
a050.gif

Yhteistyössä