Että ottaa pannuun, anoppi just soitti ja kyseli kuulumisia... unohti vain TAAS kerran että oli luvannut mukeloille ottaa niitä joululomalla yökylään!!! Sanoi että voisi viedä esikon ensi viikolla ostoksille. Muista muksuista ei sanaakaan. Puhumattakaan siitä että noi muksut odottaa oikeasti pääsevänsä mummille!! Ja kun tämä ei edes ole eka kerta. :kieh: :kieh: Lapset sitten ihmettelee miksei me päästykään mummille. Ja miksi MÄ siis en niitä sinne vienyt!! Miten senkin kauniisti sanoo että mummi ei pyydä / kutsu ?? Tai ota vaikka muuta on sovittu.
Muuten mun anoppi on kyllä aivan ihana. Ärsyttää vaan kun se lupailee lapsille yhtä sun toista eikä sitten pidäkään lupaustaan... Lapsille aina tulee niin pahamieli siitä.
Ja siis kyse ei ole siitä että mä niitä sinne tunkisin vaan anoppi ensin ne kutsuu sinne ja sitten unohtaa koko jutun.. Ja oikeastaan aina sama juttu... :headwall:
Huoh.
Muuten mun anoppi on kyllä aivan ihana. Ärsyttää vaan kun se lupailee lapsille yhtä sun toista eikä sitten pidäkään lupaustaan... Lapsille aina tulee niin pahamieli siitä.
Ja siis kyse ei ole siitä että mä niitä sinne tunkisin vaan anoppi ensin ne kutsuu sinne ja sitten unohtaa koko jutun.. Ja oikeastaan aina sama juttu... :headwall:
Huoh.