turhaa valitusta....

kaalimaan vartija

Aktiivinen jäsen
24.02.2008
7 518
3
38
Että ottaa pannuun, anoppi just soitti ja kyseli kuulumisia... unohti vain TAAS kerran että oli luvannut mukeloille ottaa niitä joululomalla yökylään!!! Sanoi että voisi viedä esikon ensi viikolla ostoksille. Muista muksuista ei sanaakaan. Puhumattakaan siitä että noi muksut odottaa oikeasti pääsevänsä mummille!! Ja kun tämä ei edes ole eka kerta. :kieh: :kieh: Lapset sitten ihmettelee miksei me päästykään mummille. Ja miksi MÄ siis en niitä sinne vienyt!! Miten senkin kauniisti sanoo että mummi ei pyydä / kutsu ?? Tai ota vaikka muuta on sovittu.
Muuten mun anoppi on kyllä aivan ihana. Ärsyttää vaan kun se lupailee lapsille yhtä sun toista eikä sitten pidäkään lupaustaan... Lapsille aina tulee niin pahamieli siitä.

Ja siis kyse ei ole siitä että mä niitä sinne tunkisin vaan anoppi ensin ne kutsuu sinne ja sitten unohtaa koko jutun.. Ja oikeastaan aina sama juttu... :headwall:

Huoh.

Muistuta siitä lupauksesta iloisesti vaikka tekstarilla, kerro että olette pakanneet ja että tenavat ovat tunnin päästä mummolla ja kippaa lapset sinne. Siinähän oppii lupailemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vv:
Muistuta siitä lupauksesta iloisesti vaikka tekstarilla, kerro että olette pakanneet ja että tenavat ovat tunnin päästä mummolla ja kippaa lapset sinne. Siinähän oppii lupailemaan.

Joo tai älä edes muistuta vaan vie suoraan ovelle ja sanot että tässä nää ny on kerran halusit. Oltais kyllä mieluummin pidetty kotona mutta olkoon ny tän kerran että ne tulee teille.

Alkuperäinen kirjoittaja Kipeät Kurotut Melonit:
Voisko lapsi/lapset kysäistä mummilta, et koska me saadaan tulla?
Siis näissä tapauksissa kun on luvannut ottaa, mutta kutsua ei kuulu.

Tätäkin ollaan tehty... ja lapsiakin alkaa nolottaa... aina saa olla pyytämässä... Olen pyytänyt että mies juttelis äitinsä kanssa asiasta mutta.... yhtä tyhjän kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:

Tätäkin ollaan tehty... ja lapsiakin alkaa nolottaa... aina saa olla pyytämässä... Olen pyytänyt että mies juttelis äitinsä kanssa asiasta mutta.... yhtä tyhjän kanssa...

Laita mies vaihtoon niin saat uuden miehen ja anopin :D

Sinulla on myös joitakin velvollisuuksia niitä lapsia kohtaan. Jos ne oppivat, että aikuiset tai jotkut aikuiset, lupailevat mitä sattuu eivätkä koskaan pidä lupauksiaan, niin heille tulee aika erikoinen käsitys lupauksesta, lupauksen pitämisestä ja tällaisesta.

Ja jos mummi lupaa ottaa yökylään, niin silloin lapsen olisi mielestäni sinne mummille myös päästävä, vaikka se nyt äidistä tuntuisi nololta.

Laita mies vaihtoon niin saat uuden miehen ja anopin :D

:D Ei viitti. On toi mies muuten mukava ja seisoo kyllä mun ja perheen puolella. Ja anopissa ei siis muuta vikaa kun toi "muistamattomuus". Muuten tykkää muksuista ja pitää yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja joojoo:
Sinulla on myös joitakin velvollisuuksia niitä lapsia kohtaan. Jos ne oppivat, että aikuiset tai jotkut aikuiset, lupailevat mitä sattuu eivätkä koskaan pidä lupauksiaan, niin heille tulee aika erikoinen käsitys lupauksesta, lupauksen pitämisestä ja tällaisesta.

Ja jos mummi lupaa ottaa yökylään, niin silloin lapsen olisi mielestäni sinne mummille myös päästävä, vaikka se nyt äidistä tuntuisi nololta.

:ashamed: Totta ttuokin.... Mutta mä pidän lupaukseni aina joten ne oppii että mummi ei pidä... :saint:

Mustakin toi on paras tapa kun lapset itse pyytää. Kurjaa jos mummi sitten on niillekin sanonut suoraa ettei voi tulla, jos kumminkin ensin haluaa/lupaa niitä ottaa.

Yhteistyössä