turhan usein kuulee..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äiti vm 83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äiti vm 83

Vieras
että parisuhteessa VAIN nainen haluaa lapsia??! Lapsettomat ystävät puhuvat sukulaisistaan "kun se halusi lapsia.." Miehellä ei ilmeisesti ole osaa eikä arpaa? :whistle: Mies varmasti haluaa yhtäpaljon jos ei enemmänkin, mutta näin sitten kääntyy toisten puheissa..

Ja toinen mitä kuullee, että nainen haluaa siksi lapsia, ETTEI TARVITSE MENNÄ TÖIHIN! tämän kuulin myös eräältä lapsettomalta ystävältäni ja olin niin hämmästynyt etten osannut sanoa mitään! Mun mielestä lapsen ja kodin hoito käy todellakin työstä ja mies sentään pääsee välillä töihin "lepäämään".. :) Ei tämä kotiäitiys aina niin helppoa ole, mutta silti kovasti haluaisin vielä mieheni kanssa vauvan :heart: :)

joo näinhän stä puhutaan ja yleensä se mies on vielä vastentahtoisesti huijattu isäksi. Ja nää puheet on juuri naisten puheita, on se niin vaikee myöntää et moni mies oikeesti rakastaa vaimoaan(tai tyttöystävää) ja haluaa perheen hänen kanssaan..

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 19:54 tiuku123 kirjoitti:
joo näinhän stä puhutaan ja yleensä se mies on vielä vastentahtoisesti huijattu isäksi. Ja nää puheet on juuri naisten puheita, on se niin vaikee myöntää et moni mies oikeesti rakastaa vaimoaan(tai tyttöystävää) ja haluaa perheen hänen kanssaan..

ja välillä homma menee niinkin päin, että tulee lapsia, vaikkei nainen sitä niin haluaisikaan. eli lähinnä miehen halusta.
että ei se oo niin yksoikosta....
toi on muuten jännä miten vaikea muiden naisten on käsittää sitä, että joku mies haluaa perheen, ja just sen naisen kanssa, jonka kanssa sitä on perustamassa. onko se kateutta?

vielä tuli mieleen että mun kokemuksen mukaan miehet ei ajattele samalla tavalla. ainakaa mun miespuoliset kaverit, eikä miehen kaverit missään vaiheessa kyseenalaistanu sitä "projektia" perheen perustamisesta, enkä niiltä saanu kuulla epäilyjä tyyliin: "näinköhän se ukkos jaksaa katella sua, ja onkohan se edes oikeesti pentua sun kanssa halunnu. miten sä sait sen suostumaan?"

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2005 klo 19:54 tiuku123 kirjoitti:

kyllä täällä osaa miehetkin vauvakuumetta potea, sitäpä vaan ei koko kylälle huudella. meillä viisi lasta ja tuttua puhetta.

Joo ja sit naista syyllistetään jos se ei vielä ole valmis lapsia saamaan. Mun tuttu ei vielä halua lapsia ku on opiskelu kesken. Mies haluaa lapsia mutta ymmärtää tilanteen. Sit miehen sisko pommittaa ja syyllistää ku ei vielä suostu tuttu vauvantekohommaan...Ihmeellisiä nuo naiset! (vaikka itekki olen)

Mä en oo KOSKAAN tavannut yhtään miestä, joka olisi sanonut, ettei halua lapsia. Sen sijaan oon tavannut vaikka kuinka monta naista, jotka eivät halua! Että niin päin se ainakin mun kokemuksella tuntuu menevän...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.10.2005 klo 19:21 Kristiina kirjoitti:
Mä en oo KOSKAAN tavannut yhtään miestä, joka olisi sanonut, ettei halua lapsia. Sen sijaan oon tavannut vaikka kuinka monta naista, jotka eivät halua! Että niin päin se ainakin mun kokemuksella tuntuu menevän...

niin no tässä mun aloituksessa olikin kyse toisten naisten nälvimisestä. Mun mieheni on erittäin lapsi rakas ja haluaisi lisää lapsia, mutta tuskin muutamaan vuoteen kuitenkaan vielä toista lasta saadaan..

Yhteistyössä