Turhanpäiväiset lahjukset ärsyttää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HoitoonVaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

HoitoonVaan

Aktiivinen jäsen
01.12.2006
8 566
0
36
Kymenlaakso
Ärsyttääkö ketään muuta kaikenlaisiin postimyyntitarjouksiin liitetyt turhanpäiväiset lahjukset? Esim. kaikkien lasten kirjakerhojen pitää tyrkyttää noita reppuja vaikka meillä on ainakin reppuja nurkat pullollaan. Naistenlehtien tilauksissa on aina milloin mitäkin rihkamakorua jota en pitäisi kuitenkaan. Luonnonvarojen tuhlausta tollanen minusta.

Kai jotkut sitten saa suuren ilon siitä että saavat nurkkiinsa pyörimään jos jonkinlaista posliinikoiraa, avainketjua tai huonolaatuista tekstiilitavaraa...

Kun olis edes rastituskohta "En halua tätä tilpehööriä vaikka tilaankin" mutta ei... :headwall:

minusta ne on kans turhuutta, antaisivat mieluummin alennusta sen tilpehöörin ja tavaran sijaan. mutta on mulla ystäsvä, joka ihan sen takia tilaa lehtiä erilaisia tilausjaksoja, saadakseen ne tilaus lahjat. ja monesti tekee niin, että tilaa ja kun on lahjat saanut, niin sitten peruuttaa, jos se on mahdollista niin, että lahjuksia ei tarvii palauttaa

Alkuperäinen kirjoittaja hattivatti lehmilaitumella:
minusta ne on kans turhuutta, antaisivat mieluummin alennusta sen tilpehöörin ja tavaran sijaan. mutta on mulla ystäsvä, joka ihan sen takia tilaa lehtiä erilaisia tilausjaksoja, saadakseen ne tilaus lahjat. ja monesti tekee niin, että tilaa ja kun on lahjat saanut, niin sitten peruuttaa, jos se on mahdollista niin, että lahjuksia ei tarvii palauttaa

Ääks, kauhee homma rihkaman saamisen kanssa. :o :D

Mä en jaksa niitä kans, ennemin kunnon ale tai jotain laatutavaraa. ;)

Yhteistyössä