R
rahakuvio
Vieras
Menen tänään vaihtamaan talvirenkaat autooni. Mieheni kävi ne eilen tilaamassa ja sanoi niiden maksavan 275 e. Sanoi antavansa minulle niihin rahaa. Noh tänä aamusta oli laittanut mikron päälle 350 . Eli 75 liikaa (välihuom! mulle tosi iso raha, minun tuloihini nähden!)
Itse jätin tuon 50 tuohon mikron päälle ja tuon loputkin siihen. Jäin vain miettimään onkohan nuo tarkoitettu minulle, eli aiheutanko pahaa mieltä jos toinen onkin halunnut yllättää minut extra-rahalla ja mä vaan uskollisesti niitä tyrkytän hälle takaisin?
Sen verran, että mieheni on tosi harvoin "tarvinnut" antaa minulle rahaa. Enkä sitä ole pyytänytkään. Eli tämä on nyt siinä mielessä "hassu" tilanne.
Tää oli turhis, juuh tiedän, mutta perjantain kunniaksi kyselen
hih
Itse jätin tuon 50 tuohon mikron päälle ja tuon loputkin siihen. Jäin vain miettimään onkohan nuo tarkoitettu minulle, eli aiheutanko pahaa mieltä jos toinen onkin halunnut yllättää minut extra-rahalla ja mä vaan uskollisesti niitä tyrkytän hälle takaisin?
Sen verran, että mieheni on tosi harvoin "tarvinnut" antaa minulle rahaa. Enkä sitä ole pyytänytkään. Eli tämä on nyt siinä mielessä "hassu" tilanne.
Tää oli turhis, juuh tiedän, mutta perjantain kunniaksi kyselen