Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ap ei kysy mieheltään, koska toivoo että mies on vahingossa laittanut ylimääräistä, jolloin ap hiljaisuudessa pitää rahat.
tällä perusteella ei saisi mihinkään asiaan ikinä kysellä mielipidettä tai muutenkaan mitään ajatuksia. Mistään kohteesta.
Ja toimii kyllä yhteys. Mutta katsos, elämässä tulee joskus ihan pieniä juttuja, joita jää pohtimaanja on ihan kiva joskus kysyä muidenkin mielipidettä.
Ja hei, tällainen väylä on just paras tällaisten "ongelmien" ratkaisuun.
Hiljaisuudessa jätin näkyville ne ylimääräiset rahat mikron päälle
Niisk. Ja mä vain tahdoin mielipidettä siihen että ymmärränkö kyseessä olevan lahja vai vahinko/yms.
mutta mun ymmärrys on näköjään kolhiintunut jotenkin..![]()
No hei eikö oikeesti sun mielestä ole eri asia pyytää esim ruoka- tai vaatevinkkejä verrattuna sihen että meidän pitäisi arvailla miehen jota me ei tunneta ajatuksenjuoksua?
Tai kun ei tiedetä ap:n perheen raha-asioista ylipäänsä yhtään mitään. Ihmeelliseltä kuulostaa joka tapauksessa.
No sovitaan että mä olen yksinkertainen blondi kun en ymmärrä mikset kysy mieheltäsi miksi jätit liikaa rahaa.
vielä kerran...
Keskustelun kirvoittamana ajattelin, että kysyn ihan oikean mielipide asian. Kun minulle on tuo rahan vastaanottaminen ja lahjan ymmärtäminen vähän vaikeeta näköjään...
Mitä mieltä olette?
Olisiko minulla oikeus ymmärtää tuo kaikki 350 (-275) minun käyttööni? Eli oikeus luulla sitä lahjaksi?
Selvennykseksi, että olin tarjoutunut itse maksamaan renkaat.
Sillä vain ajattelin ryhdistäytyä kysymään, kun olen joskus saanut moitteita mieheltäni, että olen liian emansipaatti.
vielä kerran...
Keskustelun kirvoittamana ajattelin, että kysyn ihan oikean mielipide asian. Kun minulle on tuo rahan vastaanottaminen ja lahjan ymmärtäminen vähän vaikeeta näköjään...
Mitä mieltä olette?
Olisiko minulla oikeus ymmärtää tuo kaikki 350 (-275) minun käyttööni? Eli oikeus luulla sitä lahjaksi?
Selvennykseksi, että olin tarjoutunut itse maksamaan renkaat.
Sillä vain ajattelin ryhdistäytyä kysymään, kun olen joskus saanut moitteita mieheltäni, että olen liian emansipaatti.
ap ei kysy mieheltään, koska toivoo että mies on vahingossa laittanut ylimääräistä, jolloin ap hiljaisuudessa pitää rahat.