TURHISKYSELY: Tiskikone ja tuttipullot....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myy

Vieras
Tuli tässä mieleen, kun käväisin paikassa jossa on vauva, mun vauva jo 3-vuotias..... ja isommat vauvat vielä vanhempia :D

No mut asiaan, eli kuinka moni luottaa siihen, että tiskari huuhtelee tarpeeksi hyvin?

Mä vastaan itse, että en vaan hutaisin muinoin about kolmasti tuttipullot ennen kuin siirsin ne tiskarin jäljiltä tiskikaappiin.

Miksi en siis tiskannut sitten käsin: Mä en voi käsin mitään pestä allergian vuoksi, hanavedessä jokin mikä rikkoo multa ihon..... tosi kivaa.... tiskiaineet pahentaa tätä....

Kahden pienen vauvan äitinä on paljon helpompaa pestä monta pulloa tiskikoneessa ja siksi teen näin koneen tultua meille muutama kk sitten. Ennen siis pesin käsin ja se on todella pitkäveteistä etenkin kun en tahdo luottaa siihen että varmasti olisi aine huuhtoutunut. Nyt koneen tultua ja siellä pestyä ne sen jälkeen sitten huuhtelen vielä ennen keittämistä.

Meillä 6 kkn ikäinen kuopus. Olen tiskannut pullot koko ajan käsin.
En laita koneeseen. meillä ei ole kolmeakymmentä pulloa varastossa, pulloa tarvitaan jo ennen kuin kone on saatu täyteen tiskejä.
Kone pilaa pullojen kuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En laita koneeseen. meillä ei ole kolmeakymmentä pulloa varastossa, pulloa tarvitaan jo ennen kuin kone on saatu täyteen tiskejä.

Kone pilaa kuvat?? Mulal ei tuon esikoisen aikana ollut tiskikonetta ja pesin päivittäin 4 pulloa ainakin kaksi kertaa. Ja se jos mikä kulutti pois kuvat.. hyvä jos minkäänlaista väriä löytyy pullon pinnasta enää....

Alkuperäinen kirjoittaja Miiuska-:

Kone pilaa kuvat?? Mulal ei tuon esikoisen aikana ollut tiskikonetta ja pesin päivittäin 4 pulloa ainakin kaksi kertaa. Ja se jos mikä kulutti pois kuvat.. hyvä jos minkäänlaista väriä löytyy pullon pinnasta enää....

Jaa. Minulla 4 pulloa tuolla lapsella. Aina olen käsin pessyt ja pullot ovat kuin uusia, kuvineen :).

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

Jaa. Minulla 4 pulloa tuolla lapsella. Aina olen käsin pessyt ja pullot ovat kuin uusia, kuvineen :).

Minkä merkkiset pullot sulla sitten on? Mulla on noi perus vakiot, ainunko lie. Ja heti ovat kuvat kadonneet.. Liekkö halppis harjat sitten liian karkeita?

Minkä merkkiset pullot sulla sitten on? Mulla on noi perus vakiot, ainunko lie. Ja heti ovat kuvat kadonneet.. Liekkö halppis harjat sitten liian karkeita?[/quote]

Yksi on semmoinen isompi ja kalliimpi pullo...Joku avent vai mikä lie, yksi semmoinen, missä on Marimekon autoja :D, yhdessä pääkallo, yksi on Emman halpispullo.
Pesen ihan Fairyllä & tiskiharjalla. Tosin en rassaa pulloja kovakouraisesti päältä...Sisäpuhtaus kai tärkeämpää kuitenkin on...

Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:

Minkä merkkiset pullot sulla sitten on? Mulla on noi perus vakiot, ainunko lie. Ja heti ovat kuvat kadonneet.. Liekkö halppis harjat sitten liian karkeita?

Yksi on semmoinen isompi ja kalliimpi pullo...Joku avent vai mikä lie, yksi semmoinen, missä on Marimekon autoja :D, yhdessä pääkallo, yksi on Emman halpispullo.
Pesen ihan Fairyllä & tiskiharjalla. Tosin en rassaa pulloja kovakouraisesti päältä...Sisäpuhtaus kai tärkeämpää kuitenkin on...[/quote]

En minäkään sitä ulkopintaa hirveemmin harjaile kunhan vähäisen ettei sitten keitinveteen mene likaa. Mutta oiskohan noi ainut sitten huonoja? Siis noi kuvat..

Yhteistyössä