ja otettiin hotelli(sunlight garden) jossa on all inclusive.kaipailisin kokemuksia siitä,onko hyvä,mukana kolme poikaa ikähaarukalla 4-10.
matka siis tapahtuu ensi kesänä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:ja otettiin hotelli(sunlight garden) jossa on all inclusive.kaipailisin kokemuksia siitä,onko hyvä,mukana kolme poikaa ikähaarukalla 4-10.
Alkuperäinen kirjoittaja WonderlandinLissu:Anteeksi kun tungen tähän väliin, mutta minäkin voin vain kehua tuota Atlantista. Olimme siellä viime syksynä ja tykkäsimme kovasti =)
Jos jotain miinusta vois kertoo niin ainut oli se että yksikään kortti jonka lähetimme respan kautta ei tullut perille ja työkaverini kertoi samaa (oli lähettänyt sen kautta 2 kertaa postikortteja). Että johonkin katoavat jos jättää ne siihen respaan, kannattaa siis itse toimittaa postilaatikkoon.
Mutta muuten siis positiivisia muistoja koko paikasta. Jos haluat kysyä jotain niin vastailen mielelläni![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Tosta postikorttijutusta Turkissa; me laitettiin viime elokuussa kortit siellä ihan tavalliseen postilaatikkoon, ja ne ovat edelleen jossain matkan varrella. Ilmeisesti ei oikein Turkin posti toimi kunnollaEsim. Kreetalla ollaan joskus jätetty hotellin vastaanottoon, ja kortit tulivat normaalisti reilun viikon kuluttua Suomeen perille.
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:ja vielä nostan..josko joku joka on tuolla käyny ,ni näkis tuon mun kysymyksen..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:Ai mitattiin lämpö,hidastiko se sitä kenttätoimintaa mitenkään?
Joo,se toinen askarruttava asia oli se atlantis hotellin ilmastointiasia
kiitti sullekkin pata-ässä kun kommentoit![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Tosta postikorttijutusta Turkissa; me laitettiin viime elokuussa kortit siellä ihan tavalliseen postilaatikkoon, ja ne ovat edelleen jossain matkan varrella. Ilmeisesti ei oikein Turkin posti toimi kunnollaEsim. Kreetalla ollaan joskus jätetty hotellin vastaanottoon, ja kortit tulivat normaalisti reilun viikon kuluttua Suomeen perille.