Turkish Airlines -lentoyhtiöstä olisi kysyttävää

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Akaatti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Akaatti

Aktiivinen jäsen
18.03.2011
13 427
6
38
Eli varasin Turkish Airlinesin lentolipun, en suoraan heidän sivuiltaan, kun toista kautta tuli halvemmaksi. Ihmettelen sitä, ettei saamallani koodilla pääsee kirjautumaan Turkish Airlinesin kotisivuilla. Haluaisin lisätä Miles & Smiles -kortin numeron vaan lentotietoihin. Lisäksi mahtaako lähtöselvitys netissä nyt onnistua? Aikaisemmin olen lentänyt myös tällä lentoyhtiöllä, mutta silloin lähtöselvitys ei ollut vielä mahdollinen Helsingistä alkaville lennoille. Nyt olisi ja haluaisin tosiaan tehdä netissä lähtöselvityksen silloin 24 h ennen matkaa.

Katsoin sieltä nettilähtöselvityksen ohjeita niin siihen käsittääkseni hyväksytään se koodi mikä minulla on, siis se sama, jolla pääsee mm. checkmytripiin. Mutta onko niin, ettei omaa lentolippua pääsee katsomaan jos ei ole tehnyt suoraan Turkish Airlinesin kotisivuilla/toimistossa varausta? Haluaisin vaan lisätä sen kanta-asiakasnumeron ja mahdollisesti vaihtaa ateriavaihtoehtoa.

Pääsen kyllä kirjautumaan Turkish Airlinesin kanta-asiakasohjelmaan sillä kanta-asiakasnumerolla, mutta sielläkään ei ole kohtaa, jossa näkyisi lentovaraukset.

Viimeksi muokattu:
ooi vähän kiva! :) täällä tämmöinen MJ fani kattelee dvd:ltä livejä, ovat kyllä ihania :) Michael oli kyllä aivan ihana ihminen! :))

Nimenomaan Michaelissa oli laulujen lisäksi ihanaa se miten ihana ihminen hän oli. Valitettavasti monet käyttivät sitten tätä Michaelin auttamistahtoa hyväkseen ja keksivät valheita MJ:stä, joka vain tahtoi auttaa muita :(

Eikö kukaan nyt tietäisi? Löysin kyllä lipun numeronkin jne. mutta silläkään ei pääse kirjautumaan. On tosi outoa, kun muilla lentoyhtiöillä olen päässyt kirjautumaan heidän kotisivuilleen, vaikka lippua ei olisikaan suoraan ostettu kyseisen lentoyhtiön nettisivuilta.

Kuumimmat

Yhteistyössä