Eli varasin Turkish Airlinesin lentolipun, en suoraan heidän sivuiltaan, kun toista kautta tuli halvemmaksi. Ihmettelen sitä, ettei saamallani koodilla pääsee kirjautumaan Turkish Airlinesin kotisivuilla. Haluaisin lisätä Miles & Smiles -kortin numeron vaan lentotietoihin. Lisäksi mahtaako lähtöselvitys netissä nyt onnistua? Aikaisemmin olen lentänyt myös tällä lentoyhtiöllä, mutta silloin lähtöselvitys ei ollut vielä mahdollinen Helsingistä alkaville lennoille. Nyt olisi ja haluaisin tosiaan tehdä netissä lähtöselvityksen silloin 24 h ennen matkaa.
Katsoin sieltä nettilähtöselvityksen ohjeita niin siihen käsittääkseni hyväksytään se koodi mikä minulla on, siis se sama, jolla pääsee mm. checkmytripiin. Mutta onko niin, ettei omaa lentolippua pääsee katsomaan jos ei ole tehnyt suoraan Turkish Airlinesin kotisivuilla/toimistossa varausta? Haluaisin vaan lisätä sen kanta-asiakasnumeron ja mahdollisesti vaihtaa ateriavaihtoehtoa.
Pääsen kyllä kirjautumaan Turkish Airlinesin kanta-asiakasohjelmaan sillä kanta-asiakasnumerolla, mutta sielläkään ei ole kohtaa, jossa näkyisi lentovaraukset.
Katsoin sieltä nettilähtöselvityksen ohjeita niin siihen käsittääkseni hyväksytään se koodi mikä minulla on, siis se sama, jolla pääsee mm. checkmytripiin. Mutta onko niin, ettei omaa lentolippua pääsee katsomaan jos ei ole tehnyt suoraan Turkish Airlinesin kotisivuilla/toimistossa varausta? Haluaisin vaan lisätä sen kanta-asiakasnumeron ja mahdollisesti vaihtaa ateriavaihtoehtoa.
Pääsen kyllä kirjautumaan Turkish Airlinesin kanta-asiakasohjelmaan sillä kanta-asiakasnumerolla, mutta sielläkään ei ole kohtaa, jossa näkyisi lentovaraukset.
Viimeksi muokattu: