Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:noista ei mielellään kumpikaan, mutta jos olis IHAN pakko, niin turkkiin menisin. Bulgariassa en ole kylläkään käynyt, mutta esim. tuo Sunny Beach vaan vaikuttaa niin turistirysältä kuin olla ja voi...Turkissa ajattelisin olevan vähän "aidompaa" mutta makujahan on moniaSuosittelen kuitenkin kreikkaa
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Turkissa varmaan olisi enemmän nähtävyyksiä.. Kreikassa ollaan pari kertaa oltu jo, joten tällä kertaa halutaan jotain muuta maata nähdä. Kreikka on kyllä minunkin oma suosikkimaa kuitenkin
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Turkissa varmaan olisi enemmän nähtävyyksiä.. Kreikassa ollaan pari kertaa oltu jo, joten tällä kertaa halutaan jotain muuta maata nähdä. Kreikka on kyllä minunkin oma suosikkimaa kuitenkin
![]()
Alanyasta on verraten lyhyt matka moneen arkeologiseen nähtävyyteen, satutteko niistä pitämään?
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:Jos turkkiin päädytte, niin kannattaa harkita vierailua Efesoksessa ja/tai Pamukkalessa, tosin ihan pienille lapsille eivät taida olla parhaita vaihtoehtoja! Itse olen käynyt Efesoksessa 2 krt, ekan kerran joskus lapsena kun vielä vanhempien kanssa matkailtiin ja toisen kerran viime kesänä Samokselta käsin, aika huikea paikka!
Alkuperäinen kirjoittaja tilda:Jos turkkiin päädytte, niin kannattaa harkita vierailua Efesoksessa ja/tai Pamukkalessa, tosin ihan pienille lapsille eivät taida olla parhaita vaihtoehtoja! Itse olen käynyt Efesoksessa 2 krt, ekan kerran joskus lapsena kun vielä vanhempien kanssa matkailtiin ja toisen kerran viime kesänä Samokselta käsin, aika huikea paikka!
Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja tilda:Jos turkkiin päädytte, niin kannattaa harkita vierailua Efesoksessa ja/tai Pamukkalessa, tosin ihan pienille lapsille eivät taida olla parhaita vaihtoehtoja! Itse olen käynyt Efesoksessa 2 krt, ekan kerran joskus lapsena kun vielä vanhempien kanssa matkailtiin ja toisen kerran viime kesänä Samokselta käsin, aika huikea paikka!
Kiitos vinkistä! Vaikutti mielenkiintoiselta paikalta, kun googlasin tietoa siitä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Alkuperäinen kirjoittaja tilda:Jos turkkiin päädytte, niin kannattaa harkita vierailua Efesoksessa ja/tai Pamukkalessa, tosin ihan pienille lapsille eivät taida olla parhaita vaihtoehtoja! Itse olen käynyt Efesoksessa 2 krt, ekan kerran joskus lapsena kun vielä vanhempien kanssa matkailtiin ja toisen kerran viime kesänä Samokselta käsin, aika huikea paikka!
Kiitos vinkistä! Vaikutti mielenkiintoiselta paikalta, kun googlasin tietoa siitä
![]()
Efesokseen lienee ainakin 6-8 tunnin bussimatka niemimaan poikki, kun on ihan eri puolella niemimaata, hieno paikka se kyllä on. =)
Perge on muistaakseni Anatalyan ja Alanyan välissä, ainakaan ei paljon Antalyaa lännempänä ja Aspensos on lähempänä Alanyaa, ihan rannikkotien tuntumassa. =)Alkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Se on kyllä vähän liian pitkä sitten. Täytyy tutkia noita sinun antamia vinkkejä vielä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:On siellä Bulgariassa monta muutakin paikkaa kuin Sunny Beach, vähän sama kuin aikanaan kaikki meni Las Palmasiin tai Rohdokselle, nyt on huomattu että on niitä muitakin vaihtoehtoja vaikka kanariansaarille tai kreikkaan menisi