Turkkilainen Mies

  • Viestiketjun aloittaja Kyselija
  • Ensimmäinen viesti
Realisti
Kaikki miehet eivät ole kuten minun mieheni, kaikilla ei ole yhtä hyvä tuuri, kuin minulla. Tämän vuoksi kehotan jokaista naista ensin tutustumaan maan tapoihin, lainsäädäntöön, naisen oikeuksiin, kulttuuriin, kieleen, uskontoon, uskonnolisiin käytänteisiin jne ennen, kuin lankeatte turkkilaiseen, marokkolaiseen, somalialaiseen tms mieheen. Sanon tämän, koska olen nähnyt niin monta ikävää esimerkkiä.
A) et ole naimisissa
B) sulla ei ole lapsia

jos jompikumpi ehdoista täyttyy, sun miehes tulee muuttumaan, joskus radikaalisti.
 
Viimeksi muokattu:
Ask Adami
Olen turkkilainen..Asun suomessa..Aikasemmin olen ollut suomalasen naisen kanssa parisuhdessa..Ja haluun ja etsin ihan vakava suhde.. Koska haluun ja tykkän niin paljon suomalasen naisia.. Kyllä kulturri ja uskonto on eri..Sen takia parisuhdessa voi tule ongelma..Mutta jos molempi on kärvivällinen ja jos mieli on sama sillioin en uskon tule yötayn ongelma..Me olllan niin ystavallinen ja me ollan niin kuuma ihmiseen..Jos joku on ystavallinen me ollemme enemman ystavallinen..Mut jos joku on niin paha..Me ollan enemman paha..Meidään kulturri on näin.. Sängyssä me ollan niin paljon enerjiä..Päivässä 2 kerta voi herrasta seksia..Mutta kaikki europassa naiset ei ole sama kuin turkilaisen naiseen..Koska turkkilaiseen nainen vain yksi miehelle on yhdeys..Mut europassa ei ole sama kuin semmonen asia..Esimerkiksi täälä joku tyttö ikä 14 15 tule nainen..Se ei oo oikein..Mut turkissa yksi nainen naimisin jälkeen tule nainen..Ja turkkilainen nainen on aina yhdeyssa miehelle..Jos kaikki asia on ihan hyvä..Kuoleen saakka on voi olla yhdessä..Turkissa ei ole paljon eroa..Mutta suomessa on niin paljon eroa..Se ei ole kiva..Mä on nähnyt yhen naisia 4 kerta arabilainen,turkkilainen,moroccolainen,irakilainen kanssa 4 kerta meni naimsiin ja kaikkille teki lapsi ja nyt taas eronnu..Mä on inhonnut niin paljon..Mutta on hyvä nainen myös on mutta mun mielessa mun tiedot on näin täälä hetkellä..Ja mä olen ilmoitanut teille..Koska en ole nähnyt vielä paljon asia.. :))
 
riitta 46
Eikös noissa muslimimaissa nainen ole miehen omaisuutta.Nainen kahlitaan ja puetaan säkkiin etteivät omistushaluiset,mustasukkaiset jätkät ala tappamaan toisiaan naisen takia.Ei kannata suinpäin ryntäillä turkkilaisen hurmurin orjaksi.Voi saada turkkiinsa.
TURKKILAINEN MUSLIMIMIES TAPPAISI-KUNNIAMURHAISI MUSLIMISISKONSA JOS SE SEURUSTELISI SUOMALAISEN VALKOISEN VÄÄRÄUSKOISEN MIEHEN KANSSA!
 
Viimeksi muokattu:
Matkustajana siellä
Olen ollut matkoilla useinkin Turkissa ihan perheen kanssa ja myös kaksistaan siis suomalaisen mieheni kanssa.
Vähänkin etäämmällä lomakohteissa huomasin että minä en ollut mitään turkkilaisten ukkojen ja myös nuorempienkin miesten silmissä.
Minulle tuotiin ruoka viimeisenä, ja eräässä ruokapaikassa sivussa turistikohteista mentiin syömään, niin vanha ukko siis vissiin ruokapaikan omistaja tuli huutamaan tarjoilijalle, kun hän toi ruuan minulle ennen poikaani joka oli tuolloin 10 v.. vanha.
Siis tästä jo näkee mitä siellä touhutaan. En ottaisi turkkilaista miestä tarjottimellakaan.
Turistikohteet, niissä sentään jollain lailla palvellaan tasavertaisena ja sielläkin sivukaupoissa vakinaisten alueella miestäni puhuteltiin minua ei vaikka minä ne ostokset tein. Mieheltä kysyttiin "mitä saa olla"? Kyllä poikaani ja miestä pokkuroitiin vaikka minä olin ainoa nainen ja vielä ihan sanotaanko "mukiin menevän näköinen"
 
ulkosuomal.
TURKKILAINEN MUSLIMIMIES TAPPAISI-KUNNIAMURHAISI MUSLIMISISKONSA JOS SE SEURUSTELISI SUOMALAISEN VALKOISEN VÄÄRÄUSKOISEN MIEHEN KANSSA!
Omituista. Tiedän ja olen tavannut useammaan turkkilainen nainen-eurooppalainen tai amerikkalainen mies -pariskunnan, eikä kukaan naisen suvusta ole juossut perässä veitsi kädessä.
 
Viimeksi muokattu:
TK
A) et ole naimisissa
B) sulla ei ole lapsia

jos jompikumpi ehdoista täyttyy, sun miehes tulee muuttumaan, joskus radikaalisti.
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että meidän suhde muuttui paremmaksi häiden jälkeen. Lasten jälkeen vielä paremmaksi. Mies hoitaa lapset päivällä, minä illalla. Tekee ruuan, jos en ole jaksanut itse tehdä valmiiksi, mitä en yleensä jaksa. Minä käyn edelleen 9 suhteen jälkeen enemmän esim. baarissa. Kotona vietetään yhdessä aikaa se hyvin vähäinen aika, mitä voidaan.
Eli jos joku kertoo hyvän tarinansa, ei heti tarvitse olla maalaamassa piruja seinille.
 
Viimeksi muokattu:
siis
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että meidän suhde muuttui paremmaksi häiden jälkeen. Lasten jälkeen vielä paremmaksi. Mies hoitaa lapset päivällä, minä illalla. Tekee ruuan, jos en ole jaksanut itse tehdä valmiiksi, mitä en yleensä jaksa. Minä käyn edelleen 9 suhteen jälkeen enemmän esim. baarissa. Kotona vietetään yhdessä aikaa se hyvin vähäinen aika, mitä voidaan.
Eli jos joku kertoo hyvän tarinansa, ei heti tarvitse olla maalaamassa piruja seinille.

työtön ukko.
 
Viimeksi muokattu:
Eri mieltä
ei tuonne lomaromanssi osastolle kannata mennä kirjoittamaan siellä saat suomalaisilta miehiltä jotka ovat kamalan katkeria vain haukkumisia niskaasi.

Mene tuonne suomi24 Monilulttuuri suhteet palstalle niin kuin opaskoira ehdotti.
siellä ihmiset osaa kesustella kyllä aika asiallisesti eikä siellä niin usein haukuta kuin lomaromanssi palstalla aina olkoot kysymys mikä tahansa niin haukut kyllä tulee.
 
Samaa kokenut
Olen ollut matkoilla useinkin Turkissa ihan perheen kanssa ja myös kaksistaan siis suomalaisen mieheni kanssa.
Vähänkin etäämmällä lomakohteissa huomasin että minä en ollut mitään turkkilaisten ukkojen ja myös nuorempienkin miesten silmissä.
Minulle tuotiin ruoka viimeisenä, ja eräässä ruokapaikassa sivussa turistikohteista mentiin syömään, niin vanha ukko siis vissiin ruokapaikan omistaja tuli huutamaan tarjoilijalle, kun hän toi ruuan minulle ennen poikaani joka oli tuolloin 10 v.. vanha.
Siis tästä jo näkee mitä siellä touhutaan. En ottaisi turkkilaista miestä tarjottimellakaan.
Turistikohteet, niissä sentään jollain lailla palvellaan tasavertaisena ja sielläkin sivukaupoissa vakinaisten alueella miestäni puhuteltiin minua ei vaikka minä ne ostokset tein. Mieheltä kysyttiin "mitä saa olla"? Kyllä poikaani ja miestä pokkuroitiin vaikka minä olin ainoa nainen ja vielä ihan sanotaanko "mukiin menevän näköinen"
Minäkin olen kokenut saman, olin ilmaa ravintolassa ja muualla, enkö ollut nuorena edes ruma. En ymmärtänyt miksi niin tapahtui. Rannalla baarissa mieheni sai hunajamunkkeja maistella, minä en. Ovat jotenkin niin käsittämättömiä.
Jos noin kohtelevat vaimojaan, säälin heitä.
 
Viimeksi muokattu:
Raita
Voi herranjumala mitä keskustelua taas täällä.

Ensinnäkin, suomalaiset eivät tunnu tajuavan että Alanya ei ole koko Turkki, vaan edustaa noin prosenttia maan elämästä. Turkkilaiset naureskelevat turisteille, jotka luulevat, että näin on. Alanyassa on töissä pääosin kurdikylien köyhiä ja pohjimmiltaan konservatiivisia poikia, joiden kanssa sitten osa länkkäreistä solmii avioliiton -- turkkilaisnainen ei ikinä ottaisi itseään vähävaraisempaa miestä. Varmaan siitä nämä kauhutarinat syntyvät, sillä nämä ihmiset ovat usein paljon konservatiivisempia kuin muut turkkilaiset ja avioliiton motiivit voivat olla erilaisia.

SITTEN:

Oma mieheni on turkkilainen ja ateisti, korkeastikoulutettu, asuu Istanbulissa ja jakaa kotityöt, perhettä tavataan saman verran kuin Suomessa. Myös feministi. Ainoa kulttuuriero on se, että mies haluaa maksaa ravintolassa, mutta ei tulisi tosiaan kuuloonkaan, että minä jäisin kotiäidiksi. Mies haluaa töissäkäyvän ja itsenäisen naisen.

Kaikki eivät ole tällaisia, mutta Turkissa asuu yli 70 miljoonaa ihmistä eli sinne mahtuu aika paljon erilaista väkeä. Turkissa vaikuttavat asuinpaikka, koulutus, puoluekanta jne aika paljon siihen, millainen on. Kannattaa keskustella asioista, kyllä ne oikeat arvot sieltä tulevat esiin. Ja tutustua kulttuuriin. Ihan perusjuttuja. Paljonko mies tapaa perhettään, mitä ajattelee kotitöiden jaosta, uskonnosta jne jne jne. Turkki on muuten ollut sekulaari tasavalta vuosikymmeniä ja todellakaan moni ei harjoita aktiivisesti uskontoaan. Mutta kuten sanottu: asuinpaikka ja koulutus vaikuttaa, mitään yhtä totuutta ei ole turkkilaisista miehistä tai turkkilaisesta elämäntavasta. Itse olen asunut Turkissa ja en ikinä ottaisi miestä Alanyasta, saatika hyvin uskonnollista miestä. Eivät mun turkkilaiset koulutetut naiskaveritkaan ottaisi. Mutta turkkilaisia miehiä on muunkinlaisia.

Suomessa muuten naiset solmivat eniten liittoja ulkomaalaisista miehistä turkkilaisten kanssa. Näille keskustelupalstoille tuntuvat päätyvän vain ne katkeran lomaromanssin kokeneet ja normipareja ei näy.

Jos haluatte oikeasti asiallista tietoa Turkista tämän rasistisen hölönpölön sijaan, lukekaa vaikka Reeta Paakisen "Kotona Istanbulissa" ja "Kuun ja tähden mailla". Toinen hyvä lähde on Ulkosuomalainen äiti -blogi, jossa onnellisessa avioliitossa turkkilaismiehen kanssa asuva suomalaisnainen kertoo asiallista tietoa Turkista. Älkää tulko tänne kuuntelemaan ihmisiä, jotka perustavat tietonsa oman kebap-ravintolansa työntekijöihin ja Alanyan matkoihinsa..
 
Voi rasistinen Suomeni
Onpa ikävä lukea, miten rasismi ja ennakkoluuloisuus rehottavat pienessä, pimeässä Suomessa. Geenipooli olisi tainnut tarvita terästystä jo aikoja sitten. Matkustelkaa, tutustukaa ulkomaalaisiin, astukaa pienen ympyränne ulkopuolelle.
Valoa päin!
 
jos kumminkin
Onpa ikävä lukea, miten rasismi ja ennakkoluuloisuus rehottavat pienessä, pimeässä Suomessa. Geenipooli olisi tainnut tarvita terästystä jo aikoja sitten. Matkustelkaa, tutustukaa ulkomaalaisiin, astukaa pienen ympyränne ulkopuolelle.
Valoa päin!
Eipä kovin pitkälle tarvitse enää matkustaa, että noita herkkup-e muslimimiehiä näkee. Melkein omalle kylällehän ne jo tulevat. Tosin osa lähtee pois, kun huomaa, että Suomessa naiset ovat rumia, ruoka huonoa ja talvi kylmä.
Harmi juttu, koska omien puheittensa mukaan ovat järjestään insinöörejä, lääkäreitä tai toimitusjohtajia. Olisivat niin sivistyneet miehet suomalaisille naisille kelvanneet.
 
Viimeksi muokattu:
en koske tikullakaan
Eipä kovin pitkälle tarvitse enää matkustaa, että noita herkkup-e muslimimiehiä näkee. Melkein omalle kylällehän ne jo tulevat. Tosin osa lähtee pois, kun huomaa, että Suomessa naiset ovat rumia, ruoka huonoa ja talvi kylmä.
Harmi juttu, koska omien puheittensa mukaan ovat järjestään insinöörejä, lääkäreitä tai toimitusjohtajia. Olisivat niin sivistyneet miehet suomalaisille naisille kelvanneet.

Valehtelijoithan nuo useimmat. Muka hyvä ammatti, onkin väärä passi. Siinä sitä sitten rekrytoidaan töihin, hah, tuleekin ilmi, että valeammatti. Valelekuri?? Ei osaakaan hommaa. Joillakin ei ole passia ollenkaan, että saapi valehdella vapaasti mistä tulee, mutta onneksi tarkistetaan kertomukset.
 
Viimeksi muokattu:
Tietoa
Heippa

Itselläni on turkkilainen mies ja asunut turkissa vuosia.
Ihan ensimmäinen ja tärkeä asia on onko poikaystäväsi turkin turkkilainen vai kurdi joka asuu turkissa. Suurin osa feikki liikkeiden ym. työntekijöistä on kurdeja. Kurdeilla ja turkkilaisilla on aika suuret erot naisten asemasta ja kohtelusta.
Turkkilaiset miehet tottuneet siihen että "parisuhteet" lomalla käyvän turistin kanssa ei onnistu. Toisinaan myös tämäkin voi onnistua, mutta vuosien kaukosuhde ei kannata.
Jos mies haluaa heti naimisiin ja suomeen PITÄÄ HÄLYTYS KELLOJEN SOIDA! Turkkilainen ei huvikseen jätä kotimaataan ja perhettään turkkiin....harva jolla hyvä työ ja olot haluaa muuttaa pois turkista.
Sitten seuraava aihe. Oma mieheni ei ole ikinä kohdellut minua huonosti vaan päinvastoin. Edelleen vuosien jälkeenkin välittää ja huolehtii vähän liiaksikin joskus Mustasukkaisuutta oli alku aikoina, mutta kun luottamus ja tuntemus toiseen kehittyi on tämäkin hävinnyt. Nyt elämme normaalia arkea. Mies auttaa kotona töissä, teemme yhdessä ruokaa, matkustetaan ja harrastetaan yhdessä. Baareissakin olen käynyt kavereideni kanssa silloin tällöin eikä ole ollut ongelma. Mieheni kaveritkaan eivät kohtele huonosti vaimojaan vaan todella kunnioittavasti. Kaikki nämä kaverit ovat aitoja turkkilaisia. Turkin kurdejakin tunnen ja heidän käytöksensä on ollut kyseenalaista.
Itselläni oli hyvä työ suomessa, enkä ole ruma tai lihava muutin turkkiin omasta tahdosta ja olen viihtynyt.
 
vierailija
Tapasinmieheni 90-luvun alussa. Seurustelimme vuoden. Välillä Suomessa välillä Turkissa. Tapasimme turkissa. Saimme kaksi poikaa, jotka on nyt aikuisia. Sain paljon hyvää ja huonoa. Ihailin tapaa huomioida lapset kaikkialla. Tapaa kasvattaa heistä hyvällä itsetunnolla olevia. 5 vuotta meni hyvin, kunnes sattui katastroofin aiheuttama trauma. Mies alkoi juoda, alkoi juosta baareissa ja käyttäytyä huonosti. Millään ei ollut väliä. Hän olisi tarvinnut apua asiantuntijoilta. Erosimme. Turkkilainen perhe soitteli ja piti yhteyttä. Miehen äiti halusi meidän palaavan yhteen vuosien eron jälkeen. Ei onnistu enää. Mies on ollut naimisissa sen jälkeen muutamia kertoja, myös minä olen uudessa avioliitossa. Mies halusi takaisin monesti. Naisia oli varmaan 100 ja monet naiset soitteli ja otti yhteyttä. Mies oli puhunut ja myös valitettavasti valehteli. Naiset uskoivat. Älkää uskoko kaikkea mitä teille kerrotaan entisistä suhteista. En ole hullu, eikä mieheni ole ostanut asuntoa, eikä yritystäni jne. Lapsista toinen ei halua olla tekemisissä isänsä kanssa, koska häpeää isän samanikäisiä naisystäviä, kuin itse on. Lapset on yliopistossa ja normaalia suomalaisia eteenpäin pyrkiviä nuoria. Jotka eivät ole saaneet mitään isältä. Ei rahaa yms. Elatusmaksut tuli aikanaan valtiolta ja ulosoton kautta. Kulttuuri on niin erilainen. Olin omaisuutta, joka eronjälkeen haluttiin puukottaa, silpoa. Uhkailua, kiristystä vuosia. Pelkoa lasten sieppauksesta jne. Olkaa varovaisia, koska suomalainen on liian itsenäinen ja tasa-arvoon pyrkivä. Onnea kaikille kaikesta huolimatta
 

Yhteistyössä