turkulaiset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää maalta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää maalta

Vieras
Haluaisin ostaa joululahjaksi lahjakortin turkulaiseen, ihan oikeesti tasokkaaseen ruokapaikkaan. En siis Rossoon enkä Heseen.
Turkulaiset, suositelkaa hyvää ruokaravintolaa, jossa todella hyvää ruokaa arvostava lahjansaaja ei pettyisi.
Kiitos.
 
Smör, Mami tai Kaskenahde. Kaikki viihtyisiä paikkoja, hyvää palvelua ja loistavaa ruokaa. Ei voi pettyä. Ehkä toinen kahdesta ekasta sopisi paremmin "lahjakorttilahjaravintolaksi".
 

Yhteistyössä