Turkulaiset!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Annikki82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Annikki82

Vieras
Heipsan! Olen 23v. 28.9.-05 syntyneen pojan äiti Turusta.
Perheeseen kuuluu myös isi 23v ja 2 kissaa.
Isi käy vuorotöissä ja siksi toisinaan päivisin todella tylsää ja yksinäistä. Kaipaisin muiden äitien seuraa.
Olen iloinen ja rempseä ja aika vapaamielinen ihminen ja sallin ihmiset sellaisina, kuin ovat vaikka olisit hippi, hoppi, tai punkkari.
Mua jännittää kamalasti vaunujen kanssa liikkuminen yksin varisinkin bussissa (en oo vielä kokeillu).
Jos olis edes joku paikka mihin mennä vauvan kanssa niin sekin varmaan helpottais tai että joku tulis meille tänne sekasotkun keskelle.
En ole kuitenkaan ujo tai arka vaan elämä vauvan kanssa yllätti ja suuret sunnitelmat ovat karisseet.
Taisi tulla vähän kumma juttu mut kai se muillakin pienten lasten äideillä välillä pää vetää tyhjää :headwall: :laugh:

olen kahden tytön äiti 3vuotiaan ja puoli vuotiaan..itse olen vuosimallia -77. olisi kiva tavata, sinulla samanlaisia ajatuksia..
en ole ihan turusta mut läheltä ja mulla on kyllä auto käytössä että treffaaminen kyllä onnistuu mun puolesta.. :)

Hei Äityli! Kiva, että jossain on ihmisiä joilla samoja ajatuksia :)
Mulla ei tällä hetkellä ole autoa, myytiin pois, kun jäin ä-lomalle (lomalle tosiaan huh, huh). Vähän tekis mieli hommata itselle joku pieni kottero, et pääsis liikkumaan vapaammin.
Rekisteröi oma nimimerkkisi niin voidaan lähetellä yksityisviestejä jos ei esim. halua julkisesti ilmoittaa yhteystietojaan. :)

Heips! mäkin laitoin sulle yksityisviestin:)
Käyppäs lukasemassa, kun joudat ja toivottavasti vastailet, kun kuulostit sellaselta ihmiseltä jonka kans varmaan tulisin hyvin juttuun.
Mäkin kun kaipaan sellasta rentoa, mukavaa kaveria, en mitään liian asiallisia "tätykkä" äitejä :laugh:

Yhteistyössä