Turkulaisia odottajia?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äitikaveria vailla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äitikaveria vailla

Vieras
Huomentapäivää!

Itsellä raskausviikkoja kasassa noin 30 ja nyt havahduin siihen, että vaikka vuoden verran ollaan Turussa asuttu, niin en mä edelleenkään ole tänne kotiutunut ja ystäviä saanut. Esikoinen on 2,5v.

Etsin ihan juttu- ja kaveriseuraa, lasten kanssa tai ilman. Löytyykö muita?
 
Tääl ois yks samoilla viikoilla, samasta kaupungista ja pian parivuotiaskin löytyis.
Mut hei tää on Turku, olen asunut täällä aina eikä mullakaan mitään ystäviä ole :D
 
Hahaa eli se onkin Turusta johtuvaa, ei musta :) Toisaalta töissä saan aina sosiaalisen kiintiöni täyteen niin en vapaa-ajalla juuri perhettä kummempaa kaipaa ja en ole väkisin saanut aikaiseksi tutustua kehenkään. Nyt kun äitiysloma ja kotiinjääminen häämöttää, niin alkaa vähän pelottaa tuo yksinäisyys. Meidän lähiössä kun ei lapsiakaan ole, pelkkiä mummoja vaan.
 

Yhteistyössä