Turun Caribian Old Havannan ruokalista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Netistä en mistään löytänyt. Osaisiko joku sanoa, että minkä tyyppisiä ruokia lista sisältää ja millaisessa hintaluokassa? Entä lasten lista? Vai pitääkö mennä Heseen?

Käymme siellä aina Caribian reissuilla (n. 3-4krt/v). Ruoka on aina ollut hyvää ja voittaa Hesen mennen tullen! Muistaakseni sieltä löytyy salaatteja, pastaa, pizzaa, pihvejä ja jälkiruuat myös. Lasten listalla on myös useampi vaihtoehto, aika perinteisiä kylläkin. HIntataso on ollut ihan ok, mun mielestä (toki kalliimpi kuin Hese, mutta ei mahdoton). Viimeksi söin pastan ja muut pizzaa. Plussaa on lasten leikkipaikka vieressä.

[QUOTE="vieras";22457194]Löytyy siis ihan broileriruokia ja pihvejä ja pizzoja? Hintahaarukka jossain 15-20e vai? Entä lasten ruokien hinnat?[/QUOTE]

Juu, broileriruokia löytyy myös. Olen niitä syönytkin aikaisemmilla reissuilla. Viimeksi söin siis pastaa, joka oli juuri minulle keitetty, eikä siis ylikypssää mössöä. Harvoin keliaakikolle on saatavana ravintolassa gluteenitonta pastaa =)
Muistelisin, että joku ruoka saattaa olla alle 15e, muuten arviolta 15-20e. Lasten ruuat alla 10e, ehkä 6-8e (jos muistelen oikein, ei siis täysin varmaa tietoa). Mutta suosittelen kyllä!

Paikan päällä varmaankin saa kurkata listaa ja jos vaikuttaa hyvältä, niin mennään sinne sitten syömään. Harmittaa vaan, kun eivät voi nettiinkin sitä listaa laittaa. Itse olen sen verran ruokarajoitteinen, että haluaisin etukäteen tietää minne mennä syömään ;) Mutta kiitos sulle!

Yhteistyössä