Turun lastenvaatekirpputoreista

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Madaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Me käydään aika paljon kirppareilla. Turussa:Kirppis Center Manhattan, Kirppis Center Länsikeskus, Eurokirppis, Itäharjulla kirppis nimellä piisparistin kirpputori, Isoheikkilässä joku kirppis, jonka nimeä en muista, Linkki kirppis pääskyvuoressa Kaarinassa: Jousitien kirppis ja Piisparistillä yks minkä nimeä en muista.

Manhattan vie kyl voiton.

Mä olen kanssa vähän surullinen siitä, että Pikkusiilissä tuntuu vaan aina olevan puolet looseista tyhjinä :( Vietiin ekalla viikolla sinne kaverin kanssa vaatteita myyntiin, ja silloin tuntui olevan hinnatkin suht mukavasti kohdillaan. Sittemmin on ihmisille iskenyt ahneus ja hintalappuihin on alettu lätkiä aivan naurettavan suuria summia. Edellytyksiä kyllä olisi ihan toimivaksi yritykseksi, mutta liekö sitten mainonnassa vika kun aina on niin autiota. Laittakaahan kaikki viidakkorummut soimaan, mun kavereista todella harva oli kuullut paikasta ennenkuin mä siitä kerroin.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tuleeko siitä sitten kuitenkin enemmän sellainen kaiken tavaran kirppis =(?

Se naisten osio on erikseen ja mä veikkaan että se tulee sinne siitä syystä, että muutoin ei bisnes kannata. Eli parempi vaan jos se tulee, että saadaan pidetty lastentarvikekirppis vaikka siellä sitten naistenkin juttuja myydään.

Alkuperäinen kirjoittaja kojootti:
Mä olen kanssa vähän surullinen siitä, että Pikkusiilissä tuntuu vaan aina olevan puolet looseista tyhjinä :( Vietiin ekalla viikolla sinne kaverin kanssa vaatteita myyntiin, ja silloin tuntui olevan hinnatkin suht mukavasti kohdillaan. Sittemmin on ihmisille iskenyt ahneus ja hintalappuihin on alettu lätkiä aivan naurettavan suuria summia. Edellytyksiä kyllä olisi ihan toimivaksi yritykseksi, mutta liekö sitten mainonnassa vika kun aina on niin autiota. Laittakaahan kaikki viidakkorummut soimaan, mun kavereista todella harva oli kuullut paikasta ennenkuin mä siitä kerroin.

Mä olen vienyt sinne ostajina useamman asiakkaan ja itse käyn lähes viikoittain. Eli edes jotenkin olen voinut auttaa ko liikkeen pystyssäpysymistä :)

Mun ei tule juuri käytyä Pikkusiilissä. Se kun on itselleni hiukan hankalan matkan takana. Mollamaijassa poikkean nopeasti lähes päivittäin samalla kun muuten kuljen siitä ohi.

Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Mulla ei ole Mollamaijan suhteen tuuri käynyt, eli siellä on ollut meille tarjolla lähinnä EI OO:ta. Mutta pikkusiili on monasti koluttu läpi ja aina sieltä lähden kotiin kainalossa isot kasat lastenvaatteita :)

Profiilissä on linkki mun kirppisblogiin josta voi käydä kurkkaamassa minkälaista tarjontaa ko. kirppiksillä on ollut.

Katsoin sun blogin, kivoja vaatteita olet löytänyt!

Vähän kyllä ihmettelen, että mollamaijassa teille lähinnä ei oota. Kun nimittäin itse olen löytänyt sieltä tytöille paljon samantapaista, kuin mitä sulla blogissas. Mä tosin käyn aika tiuhaan ja tietty tyhjennän parhaat heti päältä. Ehkä käyt niin harvoin?

Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:
Me käydään aika paljon kirppareilla. Turussa:Kirppis Center Manhattan, Kirppis Center Länsikeskus, Eurokirppis, Itäharjulla kirppis nimellä piisparistin kirpputori, Isoheikkilässä joku kirppis, jonka nimeä en muista, Linkki kirppis pääskyvuoressa Kaarinassa: Jousitien kirppis ja Piisparistillä yks minkä nimeä en muista.

Mun mielestä Manhattan on huonoin. Siellä tuntuu olevan pelkkää roskaa ja kovilla hinnoilla. Paras oli se loosi missä oli myynnissä Reimatecin haalari hintaan 70?, polvissa hieman kulumaa, muuten kyllä kunnossa. :laugh: No, olihan se vielä maaliskuussa myynnissä kun hintalappu oli päivätty joulukuun alkupuolella.

Eurokirppikseltä taas olen tehnyt viime aikoina tosi hyviä löytöjä.

Mulla ei ole Mollamaijan suhteen tuuri käynyt, eli siellä on ollut meille tarjolla lähinnä EI OO:ta. Mutta pikkusiili on monasti koluttu läpi ja aina sieltä lähden kotiin kainalossa isot kasat lastenvaatteita :)

Profiilissä on linkki mun kirppisblogiin josta voi käydä kurkkaamassa minkälaista tarjontaa ko. kirppiksillä on ollut.

Vähän kyllä ihmettelen, että mollamaijassa teille lähinnä ei oota. Kun nimittäin itse olen löytänyt sieltä tytöille paljon samantapaista, kuin mitä sulla blogissas. Mä tosin käyn aika tiuhaan ja tietty tyhjennän parhaat heti päältä. Ehkä käyt niin harvoin?

Juu, harvoin tosiaan käyn, koska olen käynyt siellä vain kahdesti. Sinne on niin vaikea mennä, kun saa aina etsiä parkkipaikkaa (en ole paras mahdollinen parkkeeraja :ashamed: ) ja se on kauempana, kuin PikkuSiili.

Jotta ihan mahdollista että sieltäkin löytöjä tekis, jos useammin kävis :)

Alkuperäinen kirjoittaja Oisku:
Alkuperäinen kirjoittaja nellaa:

Mun mielestä Manhattan on huonoin. Siellä tuntuu olevan pelkkää roskaa ja kovilla hinnoilla. Paras oli se loosi missä oli myynnissä Reimatecin haalari hintaan 70?, polvissa hieman kulumaa, muuten kyllä kunnossa. :laugh: No, olihan se vielä maaliskuussa myynnissä kun hintalappu oli päivätty joulukuun alkupuolella.

Eurokirppikseltä taas olen tehnyt viime aikoina tosi hyviä löytöjä.

Eurokirppis onkin nykyään huomattavasti entistä parempi!

Oletteko käyneet Stålarminkadun Pikku-krokossa? Tosi ihania vaatteita, tosi edullisesti tai sopivaan hintaan olen löytänyt. Sellainen periaate, että puodin pitäjä ottaa 40 % ja vaatteen viejä saa 60 %. Ei muita kuluja vaatteen myyjällekään. Voi viedä vaikka yhden vaatteen kerrallaan!

Juu, harvoin tosiaan käyn, koska olen käynyt siellä vain kahdesti. Sinne on niin vaikea mennä, kun saa aina etsiä parkkipaikkaa (en ole paras mahdollinen parkkeeraja :ashamed: ) ja se on kauempana, kuin PikkuSiili.

Jotta ihan mahdollista että sieltäkin löytöjä tekis, jos useammin kävis :)

Mulle taas keskusta helpompi, bussi tulee kauppatorille. Sen muutaman kerran kun ollut auto käytössä, olen onnistunut löytämään paikan siitä kirppiksen edestä ja osannut parkkeeratakin. Ja olen siinä toooosi onnettoman huono. Sieltä ammattikoulun läheltä olen kanssa onnistunut löytämään paikan, kun vienyt toisen tytöistä Puuhapirttiin. Mutta siis mieluummin kuljenkin busseilla ja kun liikutaan muutenkin keskustassa, niin samalla tulee aina käytyä kirppisreissu.

Minusta on kiva idea, että pikkusiiliin on tullut naistenpuoli, kun on selkeästi kuitenkin pidetty lastenjutut erillään. Näin voin samalla katsoa itselleni jotain, koska tykkään käydä täällä kirppiksellä, joka on valoisa ja tilavat käytävät (tuplarattailla liikutaan). Uskon myös, että idea on hyvä, koska meitä naisiahan kirppiksellä käy ja paljon. Kummallista marmatusta täällä, kun tarjotaan tällaistakin uutta ja erilaista palvelua? Lauantaina pikkusiilissä oli ainakin aikamoinen hulina, että ostajia ainakin riittää. Myyjiä saisi tulla tosin lisää, mutta sehän on aikalailla itsestä kiinni...

P.S. Lastenkirppis Pikkusiili tullut myös facebookkiin, ketä ei vielä ole paikanpäällä käynyt, niin siellä mm. kivoja kuvia kirppiksestä :) Tuota aiempaa sisutuskirjoitusta ihmettelen, koska tällä kirppiksellä on selvästi panostettu sisustukseen, jos esim. vertaa pikkusiiliä noihin em. kirppisten listaan.

Kiitos aiemmin kirjoittaneelle vinkistä.. Kävin katsomassa tuolla facebookissa Pikkusiili kirppiksen kuvia ja kyllä sinne nyt täytyy paikanpäälle lähteä katsomaan... En edes tiennyt paikan olemassaolosta, mutta näytti toooosi kivalta paikalta. Ehkä saavat minusta myös uuden myyjän, jos paikka vastaa odotuksiani;) Kertoilen vaikka tänne, kun olen käynyt..

hei tietäiskö joku kirpparin jossa sais ite seistä siellä pöyän takana ja myydä? jossain täällä turun lähitöllä. tiedän jo länsikeskuksen kodin ykkösen parkkihallin mutta joku muu, kiitos.

Yhteistyössä