Turun ratsastuskoulut? Lapset tahtovat tunneille.

Darwinin leski

Aktiivinen jäsen
28.12.2005
23 971
0
36
Lupasin isommille pojille (4 & 5 -vuotiaat) että saavat aloittaa jonkun harrastuksen, yksi harrastus per naama. Molemmat valitsivat ratsastuksen :o

Olemme ihan vasta muuttaneet Turkuun, ja joitain ratsastuskouluja löysin googlettamallakin toki, mutta puskaradio on tunnetusti toimiva, joten suositelkaas...?
 
Muakin kiinnostais, tyttö on joskus käynytkin ratsastamassa mutta monessa tallissa aloittelijoille on vain tarjota joku vähän isompi taluttamaan niin mitäpä siinä oppii.
Jos jossain on hyvät alkeiskurssit niin kiinnostaisi kyllä!
 
Mä luulen että aika monessa paikassa on 7v se ikäraja jolloinka pääsee ihan tunneille. Omat ajattelin pistää talutustunneille (30min / kerta)... Siinä oppii jo tasapainoa ja hevosten kanssa toimimista, ainakin jos pienet saavat vähän osallistua harjaamiseen yms. ennen / jälkeen tunnin.

Hintahaitari on melkoinen, joissain paikoissa talutustunti on melkein saman hintainen kuin normaali tunti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Metsäkylä tai Artukainen :)

Me asutaan ihan väärällä puolella kaupunkia. Tiäksä onks Hirvensalossa nykyään jotain tallia? Joskus ainakin mun ymmärtääkseni on ollut =)

En mä tiedä ku noi kaks :D toisessa kaveri on ratsastanut vuosia ja toiseen olen itse menossa aloittelijoiden tunneille :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja as if:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Metsäkylä tai Artukainen :)

Me asutaan ihan väärällä puolella kaupunkia. Tiäksä onks Hirvensalossa nykyään jotain tallia? Joskus ainakin mun ymmärtääkseni on ollut =)

En mä tiedä ku noi kaks :D toisessa kaveri on ratsastanut vuosia ja toiseen olen itse menossa aloittelijoiden tunneille :D

Ok =)
 

Similar threads

Yhteistyössä