Lupasin isommille pojille (4 & 5 -vuotiaat) että saavat aloittaa jonkun harrastuksen, yksi harrastus per naama. Molemmat valitsivat ratsastuksen
Olemme ihan vasta muuttaneet Turkuun, ja joitain ratsastuskouluja löysin googlettamallakin toki, mutta puskaradio on tunnetusti toimiva, joten suositelkaas...?
Olemme ihan vasta muuttaneet Turkuun, ja joitain ratsastuskouluja löysin googlettamallakin toki, mutta puskaradio on tunnetusti toimiva, joten suositelkaas...?