Elikkä meillä on pieni auto (opel corsa). Pojalla nyt puolitoistavuotias on istuimena Graco cosmic xtp. Ja etenkin nyt talvikamppeissa ei istuimessa ole pahemmin tilaa. Siis tietenkin selkä menosuuntaan.
Nyt autoillaan vain ihan lyhitä matkoja. Ja poika vielä viihtyy istuimessa. Vaikka itsestä tuntuukin/näyttää, että istuin on ahdas.
Mutta kesällä ajelemme sitten pitempiä matkoja. Elikkä sellaisia parin tunnin matkoja vähintään. Kun kyläilemme sukulaisissa jne.
Niin aloimpa miettimään. Miten lapset yleensä viihtyy? Haittaako lasta se että jalat on mutkalla jne matkustaessa? Pahoin voinnista poika ei kärsi.
2 ensimäisen kanssa emme autolla matkustaneet.
Nyt sitten mietin onko edessä esim palkki-istuimen osto... Kun taas jossain lukee, ettei lasta haittaa vaikka ei jalkojaan suoraksi saakkaan. Jotenka kokemuksia teiltä rakkaat kanssa mammat. Miten teidän pienet on mahtunut ja viihtyneet selkä menosuuntaan penkeissä? Etenkin jos tilaa ei hirveästi ole.
Kääntää en tätä penkkiä vielä tahtoisi kesäksi.
Nyt autoillaan vain ihan lyhitä matkoja. Ja poika vielä viihtyy istuimessa. Vaikka itsestä tuntuukin/näyttää, että istuin on ahdas.
Mutta kesällä ajelemme sitten pitempiä matkoja. Elikkä sellaisia parin tunnin matkoja vähintään. Kun kyläilemme sukulaisissa jne.
Niin aloimpa miettimään. Miten lapset yleensä viihtyy? Haittaako lasta se että jalat on mutkalla jne matkustaessa? Pahoin voinnista poika ei kärsi.
2 ensimäisen kanssa emme autolla matkustaneet.
Nyt sitten mietin onko edessä esim palkki-istuimen osto... Kun taas jossain lukee, ettei lasta haittaa vaikka ei jalkojaan suoraksi saakkaan. Jotenka kokemuksia teiltä rakkaat kanssa mammat. Miten teidän pienet on mahtunut ja viihtyneet selkä menosuuntaan penkeissä? Etenkin jos tilaa ei hirveästi ole.
Kääntää en tätä penkkiä vielä tahtoisi kesäksi.