Turvaistuin neuvoja kaipailen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";22795868]Mulla on nyt sellainen olo, ettei puhuta samasta istuimesta...? Sen istuimen leveyttähän saa säädettyä. Ja testeissä kuitenkin ollut matala kuormitus sivutörmäyksessä.[/QUOTE]

Jos puhut Britaxin Evolvasta, jossa on 5-pistevyöt ja saa vyöt irroittamalla turvavyöistuimen, niin puhutaan kyllä.

EVOLVA 1-2-3 PLUS - Turvaistuimet - BRITAX

Joo, leveyttä saa säädettyä selkänojan osalta, meillä tuo selkänoja levenee käytössä ihan itsekseen. Itse istuinosa on laakea. Ja siinä ei ole kunnollista tukea, eikä turvavyöistuin käytössä auton turvavyö mene ns. sarvien kautta.

ei ikä vaan koko ts. ei tarvi olla selkä menosuuntaan enää. turvavyöistuinkin voi jo riittää kun on noin painava ja jos vyön kaulanseudun säätö osuu kohdalleen.

Jos puhut Britaxin Evolvasta, jossa on 5-pistevyöt ja saa vyöt irroittamalla turvavyöistuimen, niin puhutaan kyllä.

EVOLVA 1-2-3 PLUS - Turvaistuimet - BRITAX

Joo, leveyttä saa säädettyä selkänojan osalta, meillä tuo selkänoja levenee käytössä ihan itsekseen. Itse istuinosa on laakea. Ja siinä ei ole kunnollista tukea, eikä turvavyöistuin käytössä auton turvavyö mene ns. sarvien kautta.

Miksi sen pitäisi mennä sarvien kautta, jos selkeästi menee toiselta puolelta tiukasti toiselle puolelle juuri sitä reittiä kuin pitääkin? Ja ylävyö kulkeutuu lenkin läpi juuri oikeaan kohtaan? Miten ihmeessä ne sarvet mitään lisäturvallisuutta siihen tuo, jos vyön laittaa huolellisesti niin kuin pitääkin?

Yhteistyössä