Turvaportti portaisiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tehimiini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Tehimiini

Jäsen
26.07.2011
551
0
16
Mistähän löytyisi halvimmalla? Joku sanoi että lidlissä on joskus ollut, mutta ei kai oo nykyään, eikä välttämättä oo mitään hirveän hyvää laatuakaan. Huutiksen pläräsin jo läpi, mutta missään lähellä olevassa ei ollut osta heti hintaa, ja mulla ei oikein ois aikaa alkaa odottelemaan mitään huutelua. Maanantaina ollaan aloittamassa muutto, ja koska ollaan siellä nyt seuraavan viikon arkipäivät pojan kanssa kaksin purkamassa tavaroita, siitä ei tuu mitään jos mun pitää hakea se minuutin välein pois portaista. Tiedän, oon tosi myöhässä asian kanssa, mutta on ollut miljoona muuta asiaa hoidettavana, ja nyt vasta tajusin tän asian. :(

[QUOTE="vieras";24303750]Lastentarvikeliikkeessä on myös sellasia portteja, jotka kiristetään paikalleen ilman poraamista. Nopea asentaa.[/QUOTE]

Jep, mutta paikan pitää olla sellainen, että sen saa asennettua suoraan.

Jos Biltema on lähellä niin sieltä oven väliin pingotettava halvimmalla, vähän alle 30. Jyskistä myös pingotettava 50 tienoilla.. Eli vähän halvempia kuin lastentarvikeliikkeiden. Olivat siis metallisia.

[QUOTE="...";24303778]Jos Biltema on lähellä niin sieltä oven väliin pingotettava halvimmalla, vähän alle 30. Jyskistä myös pingotettava 50 tienoilla.. Eli vähän halvempia kuin lastentarvikeliikkeiden. Olivat siis metallisia.[/QUOTE]

Ahaa, Biltema ei oo tullut mieleenkään. :D Ja musta 50e/kpl turvaporteista on aika iso hinta kun me tarvittaisiin niitä kaksi. Joku tuossa kysyikin jääkö portit muuton jälkeen, niin siihen myöntävä vastaus, me siis tarvitaan ne portit uuteen kotiin. :) Facebookista oon kanssa katsonut, ja neuvolaan ei hetkeen oo asiaa, joten niistä ei oo nyt ollut hyötyä.

Ahaa, Biltema ei oo tullut mieleenkään. :D Ja musta 50e/kpl turvaporteista on aika iso hinta kun me tarvittaisiin niitä kaksi. Joku tuossa kysyikin jääkö portit muuton jälkeen, niin siihen myöntävä vastaus, me siis tarvitaan ne portit uuteen kotiin. :) Facebookista oon kanssa katsonut, ja neuvolaan ei hetkeen oo asiaa, joten niistä ei oo nyt ollut hyötyä.

50e kallis hinta lapsen turvallisuudesta?

50e kallis hinta lapsen turvallisuudesta?

I'm sorry, tähän hätään on kun ollaan jus maksettu takuuvuokra ja eka vuokra samaan syssyyn, sekä jouduttu ostamaan paljon muitakin huonekaluja kun muutetaan tuplaten isompaan asuntoon kuin missä tähän mennessä ollaan asuttu. :) Ja kyseessähän on siis 100e kun ostetaan kaks porttia.

Mutta biltemassa näemmä maksavat 26,90e/kpl. Suurkiitos, huomenna ajellaan sinne siis. :)

Yhteistyössä