Turvaverkostosta *turhis*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Keittiönoita
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:
Minusta sopisit jo nyt ihan hyvin mummiksi. Heti tulee mieleeni alakouluikäinen erityislapsi, poika. Jos mummi-sana tuntuu liian varhaiselta, samaa hommaa voisit hoitaa tittelillä 'tukihenkilö'.
Hmmm... sä olet tavannut mut myös irl, joten oletko edelleen sitä mieltä, että voisin olla varamummi/tukihenkilö?

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Minusta sopisit jo nyt ihan hyvin mummiksi. Heti tulee mieleeni alakouluikäinen erityislapsi, poika. Jos mummi-sana tuntuu liian varhaiselta, samaa hommaa voisit hoitaa tittelillä 'tukihenkilö'.
Hmmm... sä olet tavannut mut myös irl, joten oletko edelleen sitä mieltä, että voisin olla varamummi/tukihenkilö?

Nimenomaan siksi. Pikkulasten kanssa on aika fyysistä , mutta esim 10v nauttisi ravintolaruuasta, yhteisistä kokkauksista ja keskusteluista, joissa hänet otetaan vakavasti.

Nimenomaan siksi. Pikkulasten kanssa on aika fyysistä , mutta esim 10v nauttisi ravintolaruuasta, yhteisistä kokkauksista ja keskusteluista, joissa hänet otetaan vakavasti.
Pitää varmaan ruveta asiaa ihan miettimään. Mun työni vaan on sellaista, että en kamalan hyvin voi sopia yhtään mitään etukäteen. Paitsi sunnuntaiksi...silloin ei kollegat eikä asiakkaatkaan halua olla töissä :D

Mun tekisi ihan sikana mieli mennä katsomaan elokuvateatteriin lasten leffoja, mutta arvaa viis kertaa haluaako toi 17 v lähtee mun mukaani :D Olis kiva, jos olisi joku pienempi, jonka kanssa mennä. Ei liian pieni, koska mulla tosiaan on tää reuma ja nivelkivut vähän rajoittaa elämistä. Mutta koululainen. Junnun saisin ihan varmasti valjastettua "isoveljeksi". Ja sitten mua ei enää tarvittaiskaan, kun ukki, siskonpoika ja exä kuskais poikia ympäri pääkaupunkiseutua :D

No, aamuun mennessä olet jo varmaan miettinyt. =)

http://www.vantaa.fi/i_perusdokumentti.asp?path=1;220;4720;4730;4953
Hitsi..tuostahan saa sen käsityksen, että yksinhuoltajakin kelpaa. Joskus aikoinaan koitin päästä tukiperheeksi, mutta olis pitänyt olla se ukko kaukosäätimen jatkeena :D

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
No, aamuun mennessä olet jo varmaan miettinyt. =)

http://www.vantaa.fi/i_perusdokumentti.asp?path=1;220;4720;4730;4953
Hitsi..tuostahan saa sen käsityksen, että yksinhuoltajakin kelpaa. Joskus aikoinaan koitin päästä tukiperheeksi, mutta olis pitänyt olla se ukko kaukosäätimen jatkeena :D

Tukihenkilöksi olet oikein passeli ( minun arvioni mukaan ) eikä se ajallisestikaan vaadi sen enempää kuin "kaiken vapaa-aikasi" eli kerran viikossa. Jotkut kyllä sopivat niin, että ovat hieman pidempään yhdessä kuin pari tuntia ja tapaavat harvemmin kuin kerran viikossa.

Yhteistyössä