W
wilma83
Vieras
minkä ikäisiä lapsenne ovat olleet kun olette ottaneen tutin pois.poikani on 1,5 vuotias ja tutti on kovin tärkeä hänelle,varsinkin nukkumaan mennessä ja joskus muilloinkin.tänään kuitenkin laitoin hänet nukkumaan ilman tuttia ja voi sitä huutoa..
no nukahti kuitenkin hetken itkettyään ja mulle iski tietty kauhea morkkis..tänäänkin ihmettelein että mitä poika kaivelee taskuani kunnes muistin että olin laittanut aikaisemmin tutin toiseen taskuun ja poju oli nähnyt sen ja tuli sitten hakeman sitä kun imuhalut iski
tuntuu niin pahalta kieltää omalta kullanmurulta jotain joka on hänelle selvästikkin tärkeää mutta en vaan haluais että poju syö tuttia vielä 3 vuotiaanakin.olen nähnyt sellasia yli 4 vuotiaitakin jotka syö tuttia ja hampaatkin on sen näköset.meille tulee(jos kaikki menee hyvin loppuun asti)ens kesänä kolmas lapsi.siksi haluaisin hyvissä ajoin vieroittaa pojun tutista,koska jos uusi vauva syö tuttia niin pojukin alkaa haluta sitä taas.kauanko menee että lapsi unohtaa tutin?esikoinen ei koskaan ole tuttia huolinu joten hänen kanssaan ei ole tarttenut miettiä näitä asioita.