Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Aloittaja on urpo. Aina sitä ihmetellään miten ensimmäisen polven mamut pärjäävät huonommin. Totta kai pärjäävät kun kielitaito on heikompaa kuin äidinkieltä puhuvilla. Aikaisemman koulun taso voi olla heikompaa tai riippuen maasta peräti olematonta. Ap voisi itse mennä toiseen maahan ummikkona oppimaan etenkin vielä niin että jätät pari vuotta koulua käymättä ja sitten katsot kuinka hyvin pysyt perässä.
Olen -80luvun lapsia. Ne vietnamilaiset joita tunsin ja tunne edelleen osa on kouluttautunut lääkäreiksi, insinööreiksi, liike-elämän haiksi jne. Osa päättyivät tehtaalle tuotantotöihin mutta tuskin laskutaidtottomuuden takia.
Alkuperäinen kirjoittaja liike-elämän hai;30162804:Liike-elämän hai=pyörittää nakkikiskaaa.
Alkuperäinen kirjoittaja liike-elämän hai;30162804:Liike-elämän hai=pyörittää nakkikiskaaa.
Olen -80luvun lapsia. Ne vietnamilaiset joita tunsin ja tunne edelleen osa on kouluttautunut lääkäreiksi, insinööreiksi, liike-elämän haiksi jne. Osa päättyivät tehtaalle tuotantotöihin mutta tuskin laskutaidtottomuuden takia.
Mitä vikaa kiskan omistamisessa? Työtä sekin on ja tienaa aika kivasti.
Alkuperäinen kirjoittaja liike-elämän hai;30162821:Sanoinko mä että siinä olisi jotain vikaa?
Jostain syystä kuiteskin osaavat hyvin laskea miten saada täydet mahdolliset tuet.
Ei kaikki afrikkalaisetkaan tee niin.
Juu juu.. niin varmasti. Sinä varmasti tunnet nekin ulkomaalaiset joilla on työ ja oma auto?
Nyt voidaan miettiä kuinka auttaa heitä oppimaan ja kuinka koulu voisi ottaa heidät paremmin huomioon. Täytyisi tutkia miksi he ovat jäljessä, sen jälkeen voimme auttaa heitä paremmin.
Ei kaikki afrikkalaisetkaan tee niin.
Nyt voidaan miettiä kuinka auttaa heitä oppimaan ja kuinka koulu voisi ottaa heidät paremmin huomioon. Täytyisi tutkia miksi he ovat jäljessä, sen jälkeen voimme auttaa heitä paremmin.
Suomalaisia hekin ovat. Kantasuomalaisissa on myös ryhmiä joihin on syydetty resursseja. Mitä heille tulisi tehdä? Ei heitä voi nälkään ja kylmään tappaa, vaikka olisivat joidenkin mielestä heikompaa ainesta.