Tutkimus: Tyhmät miehet pettävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tutkimuksen mukaan älykkäät miehet eivät petä vaimojaan yhtä todennäköisesti kuin tyhmät. Ja mitä älykkäämpi mies on, sitä epätodennäköisemmin hän tulee pettämään.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=2024293

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ja saman tutkimuksen mukaan tyhmemmät ihmiset uskovat useammin Jumalaan. Minä kun olen ateisti enkä petä niin aika todennäköisesti olen ihan hiton viisas! :D

Sinuna en innostuisi.

Ja saman tutkimuksen mukaan tyhmemmät ihmiset uskovat useammin Jumalaan. Minä kun olen ateisti enkä petä niin aika todennäköisesti olen ihan hiton viisas! :D

Mutta tuskin ikäisesi tasolla kuitenkaan olet? Juttujesi ja toisia halventavien tekstiesi perusteella et ole edes armeijaa vielä käynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja harmis:

Mutta tuskin ikäisesi tasolla kuitenkaan olet? Juttujesi ja toisia halventavien tekstiesi perusteella et ole edes armeijaa vielä käynyt.

Fiksuimmat käykin sivarin :heart:
(Tosin Timppaan en tässä viittaa :snotty: )

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tutkimuksen mukaan älykkäät miehet eivät petä vaimojaan yhtä todennäköisesti kuin tyhmät. Ja mitä älykkäämpi mies on, sitä epätodennäköisemmin hän tulee pettämään.

http://www.iltasanomat.fi/hyvaolo/suhteet.asp?id=2024293

Tai sitten tarpeeksi fiksu ei jää kiinni?

Kaikella kunnioituksella Timppaa kohtaan, mut on paako vilpittömästi ihmetellä miksi joku äijä jaksaa täällä roikkua lukemassa ihme akkojen juttuja (en tuomitse kuitenkaan kaikkia palstalaisia), kun itsekin usein ihmettelen, miksi vaivaudun. Mulla on vaan niin tylsä elämä. Mites sulla Timppa?

Alkuperäinen kirjoittaja hapsie:
no miksi siis palstalla?

Kunhan huvitan itseäni telkkaa katsellessa. Tämähän käy hyvästä viihteestä ja on hauska jänkätä kaikenlaisista asioista. Tekee hyvää tälläiselle joka sitä jänkkäämistä joutuu tekemään ihan irl. :laugh:

Yhteistyössä