Tutkin mieheni puhelimen :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyylä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja herttuatar:
joo, ehkä noi sun kavereiden numerot ei ole niin paha juttu (ja voithan kysyä kavereiltas että mitesss...onko ukkokultani ollu paljonki yhteyksissä ;) ) mutta noi exän kuvat ois ukko voinut kyllä poistaa. Mitä ihmettä niillä tekee? exä on exä- ja yleensä syystäkin! Mitä pieleen menneen suhteen toista osapuolta pitää säilöä puhelimessa? että voi joskus tuijotella ja muistella "ai että, tuollanen se mun exäni oli..oivoi"??!?

mitä jos ne odottaa puhelimessa siirtoa koneelle ja ihan vaan muistoihin... näin siis mulla... ei kaikki asiat ole aina niin mustavalkoisia ja vaikeita

Alkuperäinen kirjoittaja herttuatar:
Alkuperäinen kirjoittaja s:
Ihme juttua. Parisuhteessa saa tehdä mitä haluaa ja jos jää kiinni niin se on sen KYTTÄÄJÄN vika. Mitäs kyttäsi.

Jep, en myöskään ite tajua YHTÄÄN tällaista ajatuksenjuoksua! Sama ne perustelut " en kertonu sulle, kun et osais kuitenkaan ottaa sitä silleen niinku pitää ts. hermostuisit "turhasta". Just. Aika hyvä mittari on se, että jos jotain ei toiselle voi/halua kertoa on se usein sen merkki että silloin asiassa ON jotain salattavaa. Äh, olipa huonosti selitetty.

Entäs jos ei ole tullut mieleenkään, että puhelimessa olevista eksän kuvista pitäisi erikseen raportoida? Ei siis jätä kertomatta minkään syyn takia vaan jättää kertomatta, koska ei ole tullut mieleenkään, että niistä pitäisi kertoa tai toinen niistä suuttuisi. Se mikä on toiselle "väärin" ei välttämättä toiselle olekaan.

Alkuperäinen kirjoittaja v2:
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Ette te niistä kaksilahkeisista voi väkisten kiinni pitää, ne menee jos on mennäkseen! Varmaan nopeemmin lähtee, jos kovasti kimpussa on ja syyttelee joka asiasta.

just näin. osa kyllä luottaa ukkoonsa aika sokeasti..ihmettelen kyllä.

Miksi ihmeessä pitäisi olla epäluuloinen ja epäillä, kun ei ole mitään aihetta. Sitä kutsutaan sairaalloiseksi mustasukkaisuudeksi, jos kokoajan pitää kytätä. Me ollaan tasa-arvoisessa suhteessa ja ollaan alttarilla luvattu pitää yhtä vasta- ja myötämäessä. Jos toinen näkee välttämättömäksi rikkoa se lupaus, niin sitten hän tekee omat päätöksensä, ei minun kyttäämiseni siihen vaikuta.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi:
säilyttää enteisten kuvia?saaks siitä jotaa tyydytystä`Haikailee siinä sitten ex perään ja uusi kattelee vieressä...jep.

Entäs jos niitä kuvia ei ole katsonut, tai ei edes muista, että sellaiisa puhelimessa on...

Vaihtaako nää ihmiset niin nopiaan suhteesta toiseen, ettei ehi edes omaa kännykkäänsä kattoa läpi ja on mahdollista "unohtaa" että kännyssä on armaan exän kuvia?
"Joo, mulla on siinä exän kuvia kun viime pari viikkoa sitten oltiin vielä onnellisesti yhessä, enkä oo nyt ehtiny siirtää niitä koneelle pois (ja voin sitte siirron jälkeenki koneelta katella ja haikailla exän perään)" :D

Parisuhteessakin on oikeus yksityisyyteen.

On alhaista kytätä toisen puhelinta, sähköposteja, jne...

Vasta jos hälytyskellot tosiaan soi, ts. on monta syytä epäillä että miehellä on muita naisia, saisi mun mielestä vajota niin alas että kyylää toisen luurin.

Pitäisköhän mun saada skitsokohtaus ja poistaa miehen kännystä "Terhin", "Jonnan" ja "Idan" numerot? Tiedän että ne & monta muutakin on siellä (tiedän katsomattakin) :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Parisuhteessakin on oikeus yksityisyyteen.

On alhaista kytätä toisen puhelinta, sähköposteja, jne...

Vasta jos hälytyskellot tosiaan soi, ts. on monta syytä epäillä että miehellä on muita naisia, saisi mun mielestä vajota niin alas että kyylää toisen luurin.

Pitäisköhän mun saada skitsokohtaus ja poistaa miehen kännystä "Terhin", "Jonnan" ja "Idan" numerot? Tiedän että ne & monta muutakin on siellä (tiedän katsomattakin) :xmas:

Poista heti, kun saat miehesi puhelimen käsiisi! Sitten rukoile päälle, ettei hän muista kenenkään puhelinnumeroa ulkoa tai ei tajua niitä kysellä numerotiedustelusta. :D:D:D

Alkuperäinen kirjoittaja voi jee:
Poista heti, kun saat miehesi puhelimen käsiisi! Sitten rukoile päälle, ettei hän muista kenenkään puhelinnumeroa ulkoa tai ei tajua niitä kysellä numerotiedustelusta. :D:D:D

....tai töistä; "Eukko poisti teijän numerot, saisinks mä ne taas?" :D

Tai hei, tottakai mä myös kiellän häntä tekemästä töitä NAISTEN kanssa.

Miksei miehille ole sellaisia silmälappuja, ku hevosilla käytetään (ettei vois vilkuilla sivuille) . Miesten silmälaput pitäs olla vielä kehittyneempiä.. niissä pitäis olla sellane kamera- ja valvontalaite, jota vaimo vois sitte kotona seurata 24h/vrk.. hän näkisi kaiken mitä mies on vuorokauden aikana katsellut. Suhteet voisi paremmin kuin koskaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja voi jee:

....tai töistä; "Eukko poisti teijän numerot, saisinks mä ne taas?" :D

Tai hei, tottakai mä myös kiellän häntä tekemästä töitä NAISTEN kanssa.

Pakotat irtisanoutumaan töistä heti! Olette kotona vain. Aina yhdessä :)

Alkuperäinen kirjoittaja juuh:
säilyttää enteisten kuvia?saaks siitä jotaa tyydytystä`Haikailee siinä sitten ex perään ja uusi kattelee vieressä...jep.

Entäs jos niitä kuvia ei ole katsonut, tai ei edes muista, että sellaiisa puhelimessa on...

on se muisti siel puhelimessakin rajallinen..heh..kyl ne kuvat muistaa...heh, hehe,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ja ei ois muka katsonut.
..OMG!!!En uskoisi moisia selityksiä.

siis oliko siellä kaikki muutkin sun numerot, vai pelkästään ne kaverit? mä vaan sitä kun me kerran miehen kanssa vaihdettiin kännyi, niin mulle jäi kaikki sen numerot ja sille mun....

on se muisti siel puhelimessakin rajallinen..heh..kyl ne kuvat muistaa...heh, hehe,,,,,,,,,,,,,,,,,,,ja ei ois muka katsonut.

En muistanut itsekään, että oli "likaisia" kuvia emännästä puhelimessa kunnes emäntä mainitsi. Koko elämä ei pyöri kännykän ympärillä.

Siis mikä ihme ajatus tuo on että kukaan ei saisi säästää entisten kumppaniensa valokuvia?
Ei mulle tuis mieleenkään hävittää muistojani vain sen takia että olisin löytänyt uuden kumppanin. Miksi minun pitäisi haluta unohtaa entiseni ja hävittää kaikki hänestä muistuttava?
Ei se, että haluaa säilyttää vaikkapa valokuvat tarkoita sitä että haikailisi toisen perään.

onko mielestäsi ongelma ohi kun poistit toisen puhelimesta tietoja? Entä jos miehelläsi on varmuuskopio kännykän tiedoista ja parilla klikkauksella saa ne käyttöönsä.
Täytyy kyllä sanoa, että on parisuhde huonolla tolalla jos tuohon jamaan joutuu!

Alkuperäinen kirjoittaja hohhoh:
Vaihtaako nää ihmiset niin nopiaan suhteesta toiseen, ettei ehi edes omaa kännykkäänsä kattoa läpi ja on mahdollista "unohtaa" että kännyssä on armaan exän kuvia?
"Joo, mulla on siinä exän kuvia kun viime pari viikkoa sitten oltiin vielä onnellisesti yhessä, enkä oo nyt ehtiny siirtää niitä koneelle pois (ja voin sitte siirron jälkeenki koneelta katella ja haikailla exän perään)" :D

no kuvia saattaa olla puhelimessa sen 80kpl että en mä niitä jaksa selailla.. koneelle lataan koska ne on muistoja..
on mulla tallessa vielä vanhoja söpöilyviestejä ex mieheltä.. ja kyllä mä nekin lataan koneelle.. en mä halua deletoida menneisyyttä, siellä on paljon hyviäkin juttuja jotka nostaa hymyn naamalle ja se ei ole mitenkään pois nykyisestä suhteetsa :)

hmm, mulla mahtuu 600kpl tekstiviestejä, sata kuvaa jne. en mä niitä jaksa selata.. numeroitakin mahtuu nykypuhelimiin kohtuullinen määrä joten kun ei ole pakottavaa tarvetta poistaa niitä numeroita niin ne saattaa jäädä..

Jep, soitin itse miehelleni ja kerroin mitä tein. Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi "ai jaa, no ilmankos on puhelin toiminut tänään paremmin" Tiukkasin myös että miksei minun kuviani löydy kun kerran exästä löytyi, niin en ilmeisesti ollut löytänyt uudempia kuvakansioita ollenkaan... Miehellä on tosiaan ollut tuo sama puhelin jo 5 vuotta ja sim-kortti vielä kauemmin, eikä ole vaivautunut poistelemaan kuvia ja numeroita "kun niitä kerran sinne mahtuu".

Niin, jos tässä nyt joku ongelma/pettämistä taustalla niin eihän se kyyläämisellä ja numeroiden poistamisella korjaannu. En suosittele kenellekään.

Alkuperäinen kirjoittaja kyylä-ap:
Jep, soitin itse miehelleni ja kerroin mitä tein. Oli vähän aikaa hiljaa ja sanoi "ai jaa, no ilmankos on puhelin toiminut tänään paremmin" Tiukkasin myös että miksei minun kuviani löydy kun kerran exästä löytyi, niin en ilmeisesti ollut löytänyt uudempia kuvakansioita ollenkaan... Miehellä on tosiaan ollut tuo sama puhelin jo 5 vuotta ja sim-kortti vielä kauemmin, eikä ole vaivautunut poistelemaan kuvia ja numeroita "kun niitä kerran sinne mahtuu".

Niin, jos tässä nyt joku ongelma/pettämistä taustalla niin eihän se kyyläämisellä ja numeroiden poistamisella korjaannu. En suosittele kenellekään.

Ai ihan totta? :D

Yhteistyössä