Tuttavani (27-vuotias) menossa 4. kerran naimisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

?

Vieras
Naispuolinen tuttuni, iältään 27, on menossa kohta neljännen kerran naimisiin. Tuntuu minusta aivan uskomattomalta. Hänellä on myös kaksi lasta kahdelta aikaisemmalta aviomieheltä. ekan kerran hän meni naimisiin 18-vuotiaana, liitto kesti pari vuotta. sen jälkeen hän avioitui aika pian toisen kerran, ja se liitto kesti vain muutaman kuukauden. nyt hän on eronnut aviomiehestään nro. 3 ja on kihlautunut saman tien ilmeisesti tulevan aviomies nro. 4:n kanssa.
Mitäs mieltä olette? Tiedättekö itse samanlaisia tapauksia?

En mä tiedä, mä tunnen pariskunnan joka meni naimisiin viikon tuntemisen jälkeen, ovat olleet yhdessä 10v ja saivat nyt tänä kesänä vauvan. Tunnen myös pariskunnan joka oli 12v yhdessä menemättä naimisiin, saivat alkuvaiheessa kaksi lasta ja ovat nykyään eronneita. Jotkut eroaa ja jotkut ei, ei sillä oo väliä onko naimisissa vai ei. Toisaalta jos itekin tietää eroavansa noin helposti nin kannattaako välttämättä joka kerta paukkia naimisiin. Jossain vaiheessa voi käydä niin kuin siinä sadussa jossa poika huusi turhaan "susi, susi" niin monta kertaa että kun lopulta susi oikeasti tuli, kukaan ei enää uskonut. Kyllä mua ainakin nolottaisi jos oisi menossa niin monennetta kertaa naimisiin että suurin osa veraista ei enää jaksaisi edes innostua mun häistä.

en ymmärrä miten joku oikeasti jakssa mennä useamman kerran naimisiin, varsinkin jos järjestää joka kerta ihan kunnon kirkkohäät juhlapaikkoineen yms.
miksi se papin aamen sitten on niin tärkeä? eikö rakkaus sitten ilman sitä kestäisi? vai onko ihmisella sitten jokin luulo, että saa pidettyä puolison paremmin itsellään kun ollaan kerran naimisissa? ei ymmärrä ei..

Jokaisen oma asia meneekö naimisiin vai ei. Mulla on neljä lasta, enkä ole koskaan ollut naimisissa, tai edes asunut miehen kanssa samassa osoitteessa sen jälkeen kun lapsuudenkodista muutin omaan kotiin.
Joillekin avioliitto on tila, johon pitää mennä jos haluaa miehen kanssa olla ja elää, avoliitto tuntuu väärältä jotenkin.

Papin aamenella ei selvästikään ole mitään merkitystä henkilölle. Typerää touhua ja typeriä on puolisotkin, jos suostuvat vihille tuollaisen heilastelijan kanssa.

[QUOTE="vieras";22563241]Mitäs se muille kuuluu, itse olen ollut 4 kertaa naimisissa ja jokaisesta liitosta on lapsi, viidennet häät on ens kesänä.[/QUOTE]

No onhan tuo nyt nuorelle ihmiselle melkoista menoa. Herää epäilys onko nainen ihan terve?!