Tuttavani sai tumman lapsen vaalean miehen kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miten auttaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miten auttaa

Vieras
Eli mies on vaalea.....olivat erossa jonkin aikaa. Tuttavani tapasi tumman miehen ja tapailivat kuukauden ajan, sanoo ainakin ettei ole sängyssä ollut miehen kanssa kertaakaan, vannoo se nimiin. Kerran oli tullut kapakasta sammuneena, mies oli huolehtinut hänet kotiin. Seuraavana päivänä oli herännyt omasta sängystä, vaatteet oli riisuttu, mutta ei ollut kuitenkaan ollut täysin alasti.

no tuttavani palasi miehensä kanssa yhteen ja huomasi jonkin ajan päästä olevansa raskaana ja tietenkin oletti heti että lapsi on miehen.

Nyt kun lapsi syntyi järkytys oli melkoinen ja en tiedä miten he selviävät tästä.
Tuttavani väitää että tumma mies on raiskannut hänet. Mutta miten se voisi olla mahdollista ja miten sen todistaa?

No, en tajua, miksi tuo on ongelma. Jos ne on olleet silloin EROSSA, kun se on tapahtunut. Tuskin se mieskään ihan munkkina on ollut koko sen ajan.

Mies voi miettiä, pystyykö hyväksymään lapsen ja rakastamaan sitä ja kohdella sitä kuin omaansa. Jos ei, niin silloin kannattaa erota.

Minun mielestä kannattaisi rakastaa ja elää onnellisena, mutta minähän olenkin naiivi.

Jiihaa, mikä aloitus taas!
Eiköhän olisi ihan laskettavissa, milloin lapsi on saanut alkunsa! Palasi ilmeisesti heti seuraavana päivänä vaalean miehen kanssa yhteen jos kuvitteli hänelle olevansa raskaana! Keksikää parempia provoja!

No ei asuta porvoossa ei. Minäkään en oikein jaksa uskoa tuohon, mutta silti tuntuu kauhealta että jos se on totta niin jos ei läheisetkään usko niin kuinka oikeus?
Hän sanoi jo silloin kun tapaili miestä ettei ole ollut hänen kanssaan silleen ja samoin silloin kun erosivat. Kertoo yleensä kaiken minulle ja minä hänelle...en ymmärrä miksi olisi silloin valehdellut mulle?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
No ei asuta porvoossa ei. Minäkään en oikein jaksa uskoa tuohon, mutta silti tuntuu kauhealta että jos se on totta niin jos ei läheisetkään usko niin kuinka oikeus?
Hän sanoi jo silloin kun tapaili miestä ettei ole ollut hänen kanssaan silleen ja samoin silloin kun erosivat. Kertoo yleensä kaiken minulle ja minä hänelle...en ymmärrä miksi olisi silloin valehdellut mulle?

Ei ehkä muista. Minun mielestäni kannattaa jättää sen selvittely ja keskittyä nykyiseen mieheen ja vauvaan.

siis nyt ei ole ongelma se että kuka on lapsen isä vaan se että lapsen isä on selvästi hän joka ei voisi olla. Eli nainen järkyttynyt siitä että lapsi on tumma ja hän ei ole tämän tumman kanssa ollut peti puuhissa. Hänellä oli suhde myös vaaleaan mieheen ennen omaa miestä ja sanoikin että jos lapsi olisi ollut hänen niin asia ok....ja vaikka tummakin kunhan hän tietäisi että se olisi käytännössä mahdollista.

Kun palasi entisen miehen luo niin ei tiennyt olevan raskaana ja ennättivät olemaan noin pari kuukautta ennen kuin asia selvisi....lapsi syntyi kolmea viikkoa aikaisemmin hyvän kokoisena joten tod.näk. raskaus oli pidemmällä alunperinkin

Monesti se juttu on mennyt niin,että kostean illan päätteeksi on lähdetty tumman miehen kanssa jatkoille ja aamulla "ei muisteta mitään yön tapahtumista", kiljutaan,että mies on raiskannut. Taitavimmat sanovat,että unohtavat tapahtuneen, eivät menee poliisille kunhan mies pysyy kaukana silmistä, samalla epätoivoisesti toivoen, olisipa ihana suklaa-baby saanut alkunsa..Hulluja on monenlaisia...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
siis nyt ei ole ongelma se että kuka on lapsen isä vaan se että lapsen isä on selvästi hän joka ei voisi olla. Eli nainen järkyttynyt siitä että lapsi on tumma ja hän ei ole tämän tumman kanssa ollut peti puuhissa. Hänellä oli suhde myös vaaleaan mieheen ennen omaa miestä ja sanoikin että jos lapsi olisi ollut hänen niin asia ok....ja vaikka tummakin kunhan hän tietäisi että se olisi käytännössä mahdollista.

Kun palasi entisen miehen luo niin ei tiennyt olevan raskaana ja ennättivät olemaan noin pari kuukautta ennen kuin asia selvisi....lapsi syntyi kolmea viikkoa aikaisemmin hyvän kokoisena joten tod.näk. raskaus oli pidemmällä alunperinkin

Eikö pitäisi keskittyä nyt siihen, miten elämä tästä eteenpäin? Olla iloinen, että sai lapsen ylipäätään ja miettiä, että ollaanko yhä miehen kanssa yhdessä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tuulipuku:
Miten tumma lapsi ja se tumma mies on? Onko naisen ja vaalean miehen suvussa tummia?

Tumma mies ei ole siis musta...vaan muutamaa astetta iho tummempi ja hiukset mustat.
Lapsella aivan musta tukka ja tavallista tummempi iho, silmät näyttää tosi tummilta. Ihon väri kyllä erottui muista vauvoista vauvalassa

Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Minäpä sain vaaleita lapsia tumman miehen kanssa :xmas:

Porvoo on muuten siitä huono mesta, että siellä ei tehdä raskauden aikaisia ultria ollenkaan.

No joo niin minunkin mies on saanut vaaleita vaalea hiuksisia lapsia tumman naisen kanssa (itselläni ulkomaalainen isä ja olen yhtä tumma kuin Lola) ja mulla aivan tummat silmät mutta kaikilla (viidellä) lapsella on sini-vihreät silmät

Ei ole kauan kun poliisikin manasi näitä tapauksia joissa aletaan katua ulkomaalaisen kanssa harrastettua seksiä ja sitten aletaan keksiä raiskaustarinoita. Sillä joko selitetään omalle puolisolleen hairahdusta tai sitten yritetään vaan omaa morkkista peitellä. Mutta poliisilla olisi tekemistä ihan oikeidenkin raiskausten selvittämisen kanssa ilman näitä sepitettyjäkin juttuja.

Iho lapsella voi näyttää pitkään tummalta, jos sillä on keltaisuutta.

Minunkin lapsella oli ihan musta tukka ja iho näytti tummalta. Siitä joku sanoikin, että "ompas tumma" ja sitten katsoi minua ja vaaleaa miestäni merkitsevästi. :) Ihan vaalea tyttö se on nykyisin.

Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Ei ole kauan kun poliisikin manasi näitä tapauksia joissa aletaan katua ulkomaalaisen kanssa harrastettua seksiä ja sitten aletaan keksiä raiskaustarinoita. Sillä joko selitetään omalle puolisolleen hairahdusta tai sitten yritetään vaan omaa morkkista peitellä. Mutta poliisilla olisi tekemistä ihan oikeidenkin raiskausten selvittämisen kanssa ilman näitä sepitettyjäkin juttuja.

Mutta kuulustelut on aika raskaita, joten keksityn sepityksen pitäminen muuttumattomana olis todella rankka homma. Meinaan, että jos ihan kyttikselle asti menee.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Iho lapsella voi näyttää pitkään tummalta, jos sillä on keltaisuutta.

Minunkin lapsella oli ihan musta tukka ja iho näytti tummalta. Siitä joku sanoikin, että "ompas tumma" ja sitten katsoi minua ja vaaleaa miestäni merkitsevästi. :) Ihan vaalea tyttö se on nykyisin.

Meillä kanssa katsoivat ihan pikimustia silmiä ja tutkivat sitten kummalla meistä on ruskeat silmät. Minä sanoin ettei minulla ole mutta parilla hyvällä kaverilla kyllä on! :laugh:

Yhteistyössä