Tuttavapariskunnalle syntyi lapsi- Nainen pettänyt miestään koko ajan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hebe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Useimmiten kännissä, mutta kuitenkin vauvan syntymään asti? Eli kännäili myös raskausaikana. Sinuna, ap, olisin siis enemmän huolissani vauvan terveydestä, kun hänen vanhempiensa tilanteesta.

Aloituksessahan luki että pettänyt ennen raskautta?!

'Tiedän kuitenkin, että tämä nainen on pettänyt miestään ihan koko ajan ennen raskautta ja lapsen syntymää.' Eli ei raskaana ollessaan pettänyt.

Alkuperäinen kirjoittaja hööh;28727222:

'Tiedän kuitenkin, että tämä nainen on pettänyt miestään ihan koko ajan ennen raskautta ja lapsen syntymää.' Eli ei raskaana ollessaan pettänyt.

Siinä tapauksessa yhä turhempi juttu! Väkisinkö pitäisi kaivella vanhoja juttuja?

Alkuperäinen kirjoittaja hööh;28727222:

Niin, kun varmaan 99% noista pettämisistä on tapahtunut kännipäissään. Eli raskaana ollessa oli pakko jarrutella omia menojaan, niin ei päässyt panemaankaan sitten.

Nämä jotka kannattavat salailua varmaan haluaisivat itseään kohdeltavan samanlailla? Eli jos rakas aviomies Veikko paneskelee Pirjoa (ja usein), ja ystävänne siitä tietäisi, ette haluaisi sitä tietää?

Epäilen tosin provoksi koko juttua...

• Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
BTW, oletko ap ihan 100% varma, ettei kyseinen pariskunta ole keskenään sallinut vieraissa käynnin?

Se oma käsitys parisuhteesta ja sen säännöistä ei ole automaattisesti ainoa oikea.

[QUOTE="vieras";28727330]Yllättävän paljon löytyy ymmärrystä pettäjävaimolle. Pettävä aviomies olisi jo kivitetty alimpaan helvettiin.[/QUOTE]

Ymmärtäjät sallivat itselleen vastaavan käytöksen, siitähän se johtuu.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727343:

Voi helvetti että sä latelet noita "totuuksia"!

Kuule, en sallis itteni pettävän, mutta joissain tapauksissa silti ymmärrän.

Mun on ihan pakko nyt kysyä, että kuinka nuori yh-isä sä olet? Jotenkin vaikuttaa siltä, ettei ole vielä ikä tuonut mustavalkoiseen ajatteluun yhtään harmaan sävyjä...

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727343:

Mä en salli pettämistä missään tilanteissa mutta se mitä ei tiedä, ei satuta ja jos tuo naisen käytös on menneisyyttä, miksi sitä pitää alkaa nyt, uuden elämän alettua, ruotimaan? Jos tuo käytös jatkuu niin sitten asia on eri mutta itse ainakin toivon ja yritän uskoa että ihmiset muuttuvat eikä vanhojen tekojen perusteella pitäisi alkaa ketään tuomitsemaan.

[QUOTE="vieras";28727362]Voi helvetti että sä latelet noita "totuuksia"!

Kuule, en sallis itteni pettävän, mutta joissain tapauksissa silti ymmärrän.

Mun on ihan pakko nyt kysyä, että kuinka nuori yh-isä sä olet? Jotenkin vaikuttaa siltä, ettei ole vielä ikä tuonut mustavalkoiseen ajatteluun yhtään harmaan sävyjä...[/QUOTE]

En ymmärrä enkä hyväksy pettämistä missään mielessä. Siinä ei ole mitään harmaata aluetta minulle. Olen kristitty, tämä asia on minulle selviö.

Ikää on päälle 30v, alle 40v.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727324:
Nämä jotka kannattavat salailua varmaan haluaisivat itseään kohdeltavan samanlailla? Eli jos rakas aviomies Veikko paneskelee Pirjoa (ja usein), ja ystävänne siitä tietäisi, ette haluaisi sitä tietää?

Jos mun YSTÄVÄ tietäisi että mieheni pettää haluaisin hänen kertovan siitä. Mutta jos saisin nimettömän tekstiviestin jossa väitetään mieheni pettävän niin en todellakaan uskoisi sitä, tuollaista kun jotkut tekevät kiusallaan yrittäen hajottaa perheitä vaikkei kukaan olisi oikeasti pettänytkään.

Mä en salli pettämistä missään tilanteissa mutta se mitä ei tiedä, ei satuta ja jos tuo naisen käytös on menneisyyttä, miksi sitä pitää alkaa nyt, uuden elämän alettua, ruotimaan? Jos tuo käytös jatkuu niin sitten asia on eri mutta itse ainakin toivon ja yritän uskoa että ihmiset muuttuvat eikä vanhojen tekojen perusteella pitäisi alkaa ketään tuomitsemaan.

Olen eri mieltä, sekin on varmaan sallittua? :D

Alkuperäinen kirjoittaja hööh;28727401:
Jos mun YSTÄVÄ tietäisi että mieheni pettää haluaisin hänen kertovan siitä. Mutta jos saisin nimettömän tekstiviestin jossa väitetään mieheni pettävän niin en todellakaan uskoisi sitä, tuollaista kun jotkut tekevät kiusallaan yrittäen hajottaa perheitä vaikkei kukaan olisi oikeasti pettänytkään.

Miten sitten ap:n tilanne poikkeaa tuosta? Kyseessähän oli tuttavaperhe.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727397:
En ymmärrä enkä hyväksy pettämistä missään mielessä. Siinä ei ole mitään harmaata aluetta minulle. Olen kristitty, tämä asia on minulle selviö.

Ikää on päälle 30v, alle 40v.

Ei, vaan sä latelet tuollaisia "siksi ymmärtävät kun sallivat itselle"-tyylisiä kommentteja, se on NIIN typerää.

Mutta viime päivinähän se kristittyjen suvaitsevaisuus onkin kovasti otsikoissa ollut, joten saatanpa ymmärtää jopa sinuakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727324:

Ihmisillä ei ole enää moraalia mihinkään suuntaan.
Mielestäni tuon "isän" kuuluisi tietää eikä joutua elämään valheessa.
Jos mieheni pettäisi, minä todella toivoisin että jollain olisi munaa tulla se minulle kertomaan, jos hän ei itse sitä katsoisi tarpeelliseksi kertoa.
Sama tuossa toisessa ketjussa, jos petät, sinun kuuluu kertoa se kumppanille. Kaikki muut vaihtoehdot on selittelyä ja lisää valehtelua.

Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727408:
Miten sitten ap:n tilanne poikkeaa tuosta? Kyseessähän oli tuttavaperhe.

Ja silti ap miettii lähettävänsä nimettömän tekstarin... Jos oikeasti ovat läheisiä niin kertoisi rehdisti päin naamaa. Jos eivät ole läheisiä niin antaisi olla.

Ihmisillä ei ole enää moraalia mihinkään suuntaan.
Mielestäni tuon "isän" kuuluisi tietää eikä joutua elämään valheessa.
Jos mieheni pettäisi, minä todella toivoisin että jollain olisi munaa tulla se minulle kertomaan, jos hän ei itse sitä katsoisi tarpeelliseksi kertoa.
Sama tuossa toisessa ketjussa, jos petät, sinun kuuluu kertoa se kumppanille. Kaikki muut vaihtoehdot on selittelyä ja lisää valehtelua.

Onko se kuitenkaan sinun asiasi mennä sinne tuttavaperheeseen kertoilemaan näitä luulojasi, kuten ap suunnittelee?

[QUOTE="vieras";28727433]Onko se kuitenkaan sinun asiasi mennä sinne tuttavaperheeseen kertoilemaan näitä luulojasi, kuten ap suunnittelee?[/QUOTE]

Ap ei luule, ap näyttää tietävän.

Yhteistyössä