Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Useimmiten kännissä, mutta kuitenkin vauvan syntymään asti? Eli kännäili myös raskausaikana. Sinuna, ap, olisin siis enemmän huolissani vauvan terveydestä, kun hänen vanhempiensa tilanteesta.
Alkuperäinen kirjoittaja hööh;28727222:Aloituksessahan luki että pettänyt ennen raskautta?!
'Tiedän kuitenkin, että tämä nainen on pettänyt miestään ihan koko ajan ennen raskautta ja lapsen syntymää.' Eli ei raskaana ollessaan pettänyt.
Alkuperäinen kirjoittaja hööh;28727222:Aloituksessahan luki että pettänyt ennen raskautta?!
'Tiedän kuitenkin, että tämä nainen on pettänyt miestään ihan koko ajan ennen raskautta ja lapsen syntymää.' Eli ei raskaana ollessaan pettänyt.
Siinä tapauksessa yhä turhempi juttu! Väkisinkö pitäisi kaivella vanhoja juttuja?
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727343:Ymmärtäjät sallivat itselleen vastaavan käytöksen, siitähän se johtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727343:Ymmärtäjät sallivat itselleen vastaavan käytöksen, siitähän se johtuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727324:Nämä jotka kannattavat salailua varmaan haluaisivat itseään kohdeltavan samanlailla? Eli jos rakas aviomies Veikko paneskelee Pirjoa (ja usein), ja ystävänne siitä tietäisi, ette haluaisi sitä tietää?
Epäilen tosin provoksi koko juttua...
Mä en salli pettämistä missään tilanteissa mutta se mitä ei tiedä, ei satuta ja jos tuo naisen käytös on menneisyyttä, miksi sitä pitää alkaa nyt, uuden elämän alettua, ruotimaan? Jos tuo käytös jatkuu niin sitten asia on eri mutta itse ainakin toivon ja yritän uskoa että ihmiset muuttuvat eikä vanhojen tekojen perusteella pitäisi alkaa ketään tuomitsemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja hööh;28727401:Jos mun YSTÄVÄ tietäisi että mieheni pettää haluaisin hänen kertovan siitä. Mutta jos saisin nimettömän tekstiviestin jossa väitetään mieheni pettävän niin en todellakaan uskoisi sitä, tuollaista kun jotkut tekevät kiusallaan yrittäen hajottaa perheitä vaikkei kukaan olisi oikeasti pettänytkään.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727397:En ymmärrä enkä hyväksy pettämistä missään mielessä. Siinä ei ole mitään harmaata aluetta minulle. Olen kristitty, tämä asia on minulle selviö.
Ikää on päälle 30v, alle 40v.
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727324:Nämä jotka kannattavat salailua varmaan haluaisivat itseään kohdeltavan samanlailla? Eli jos rakas aviomies Veikko paneskelee Pirjoa (ja usein), ja ystävänne siitä tietäisi, ette haluaisi sitä tietää?
Epäilen tosin provoksi koko juttua...
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727402:Olen eri mieltä, sekin on varmaan sallittua?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Yh-isä;28727408:Miten sitten ap:n tilanne poikkeaa tuosta? Kyseessähän oli tuttavaperhe.
Ihmisillä ei ole enää moraalia mihinkään suuntaan.
Mielestäni tuon "isän" kuuluisi tietää eikä joutua elämään valheessa.
Jos mieheni pettäisi, minä todella toivoisin että jollain olisi munaa tulla se minulle kertomaan, jos hän ei itse sitä katsoisi tarpeelliseksi kertoa.
Sama tuossa toisessa ketjussa, jos petät, sinun kuuluu kertoa se kumppanille. Kaikki muut vaihtoehdot on selittelyä ja lisää valehtelua.