tutti ja päiväunet..APUA!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hiljamaria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

hiljamaria

Jäsen
20.02.2005
53
0
6
KErtokaas te siivaat äidit ja isät, että miten ihmeessä te saatte lapsenne (2v) nukkumaan päiväunille? MEillä tilanne tämä, että tutti jäi 1,5 viikkoa sitten pois ja aiemmin sain lapseni nukkumaan ilman tuttia noin 1h nukuttamisen jälkeen. Vaan eipä tänään onnisuttu mitenkään, ei siis tullut yhtään mitään. Hoidossa olessa päiväkodissa nukahtaa kohtalaisen ajan päästä ilman tuttiakin nykyisin, mut mikä kotona mättää? Hermothan tässä menee ja kun itse pitäisi saada nukuttua kun pitäisi olla ensi yö töissäkin...APUAVA!

No, joskus tuo 1v10kk menee huudolla maate, mutta silloin napataan kirja kaapista ja luetaan sitä yhdessä että rauhoitutaan, sitten yleensä kääntää vain kylkeä ja alkaa nukkua. Normaalisti meillä kiivetään vain tarpeeksi väsyneenä sänkyyn ja aletaan nukkua. Tosin tuttia meillä ei ole ollu sitten 11kk iän jälkeen että oon ehkä huono vastaamaan tähän. Ajoitus on tärkeä sen oon huomannu!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.09.2005 klo 17:14 Kirsikka kirjoitti:
No, joskus tuo 1v10kk menee huudolla maate, mutta silloin napataan kirja kaapista ja luetaan sitä yhdessä että rauhoitutaan, sitten yleensä kääntää vain kylkeä ja alkaa nukkua. Normaalisti meillä kiivetään vain tarpeeksi väsyneenä sänkyyn ja aletaan nukkua. Tosin tuttia meillä ei ole ollu sitten 11kk iän jälkeen että oon ehkä huono vastaamaan tähän. Ajoitus on tärkeä sen oon huomannu!

juu näköjään tuo ajitus on tarpeen. neiti nukahti sit rattaisiin kun lähdettiin ulos. mut lukeminen innostaa niin paljon, että pitäisi löytää niin unettava kirja, että neiti hyytyis. Mut ehkä tohon tutittomuuteen sitten neitikin tottuu! Pitäisi vaan yrittää pitää lasta tuossa rytmissä, mut katsellaan kuinka alkaa sujua..

Yhteistyössä