M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mam:Imetys on lähtenyt hyvin käyntiin ja imuote on oikea. Ajattelin vaan lähinnä, kun olen huomannut vauvan imemistarpeen olevan melkoinen ilman, että on nälkä, että voiko tuttia antaa esim. kauppareissulla, ettei haittaa mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kait haittaa kun sairaalassakin sen pojalle antoivat lutkutettavaksi
ja autossaAlkuperäinen kirjoittaja Kaksosmaha:Alkuperäinen kirjoittaja mam:Imetys on lähtenyt hyvin käyntiin ja imuote on oikea. Ajattelin vaan lähinnä, kun olen huomannut vauvan imemistarpeen olevan melkoinen ilman, että on nälkä, että voiko tuttia antaa esim. kauppareissulla, ettei haittaa mitään?
Kyllä mä varmaan sinuna antaisin tuossa tilanteessa. Meillä ei esikoisella ollut ilmeisen kova imemisen tarve kun ei tuttia huolinut. Lapset ovat niin yksilöitä, ja jos toisilla onkin imetystä haitannut, niin toisilla taas ei. Jos se helpottaisi teidän arkea, niin siitä vaan, äidinkin on vaikea "tuttina" koko ajan olla. Itsekin yritin jopa opettaa myöhemmin tuttia, koska olisi ollut apuna esim. kauppajonossa tai lääkärissä.