Tuttipullo ja taapero

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
neiti juo "aamukahvit" siis maidot siittä...huuhtelen käytön jälkeen että ei haise ja sitte koneeseen muun aamutiskin kanssa...nyt kyllä ollu oma muumimuki käytössä kun veljelläki on :p

Alkuperäinen kirjoittaja RPM:
neiti juo "aamukahvit" siis maidot siittä...huuhtelen käytön jälkeen että ei haise ja sitte koneeseen muun aamutiskin kanssa...nyt kyllä ollu oma muumimuki käytössä kun veljelläki on :p

Nyt tulee haukkuja, mut mun 2,5v juo vielä iltamaidon pullosta......

Alkuperäinen kirjoittaja nina:
Alkuperäinen kirjoittaja RPM:

Nyt tulee haukkuja, mut mun 2,5v juo vielä iltamaidon pullosta......

:D meidän neiti on 2v...että haukkuja odotellessa :whistle:

Meillä pullot käytössä kaikilla. Lapset 1v9kk, 3,5v ja 5v. Hyvin maistuu enkä ole koskaan niiden käytöstä huomannut olevan mitään haittaa. Maitopullot pesen jokaisen käytön jälkeen, mehupullot huuhtaisen kuumalla. Jospa sitä ennen kouluikää vaihtais vaikka nokkamukeihin...tai jos vaikka ihan tavallisiinkin:D

Meillä 1 v. 8 kk juo maidon tuttipullosta ja hiljalleen ollaan siirtymässä tavalliseen mukiin. Mulla ei ole kiirettä opettaa pois pullolta mutta poika itseään tuntuu mukista juominen kiinnostavan ja nokkiksesta suostui juomaan vain vettä. Nyt siis mukista menee maitoakin. Kolme kertaa päivässä menee siis tuttipullosta ja saa mun puolesta juodakin vielä sen puoli vuotta ellei nyt sitten itse ala tosissaan vierottamaan.

Onhan imetyssuosituskin 2 v. saakka, miksei pullosta sitten saisi juoda (kunhan ei koko aikaa ole pullo suussa).

Meidän 3v2kk juo iltasin jugurttia pullosta, en yksinkertasesti saa syömään mitään iltapalaa nii "pakko" käyttää pulloa.. Muutenkin TOSI huono syömäri :( Ollaan yritetty jättää pulloa pois, mutta yhtä huutoa koko yö. kun ei illalla syönyt niin nälkä....

Nuorimmainen nyt 1v4kk ja juo aamu- ja iltavellin pullosta. Päivällä annan pullon vain jos kaikki nokkamukit on tiskissä.
Joka käytön jälkeen (illalla kaikki kerralla) pestään käsin.

Alkuperäinen kirjoittaja Mölököllimalli:
Meillä pullot käytössä kaikilla. Lapset 1v9kk, 3,5v ja 5v. Hyvin maistuu enkä ole koskaan niiden käytöstä huomannut olevan mitään haittaa. Maitopullot pesen jokaisen käytön jälkeen, mehupullot huuhtaisen kuumalla. Jospa sitä ennen kouluikää vaihtais vaikka nokkamukeihin...tai jos vaikka ihan tavallisiinkin:D

No onneks ei meidän poika ole sit ainut. Juoko teillä muksut pullosta myös päivisin?

Yhteistyössä