Tutun facebook seinällä eilen: (ja gallup)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsytys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minulla taitaa olla jotenkin erilainen kaverilista, kuin monilla muilla, kun minulla ei ole yhtään kaveria, jotka vaihtelevat riitojen mukaan parisuhdestatustaan, taivastelevat/ arvuuttelevat morkkistaan tai päivittävät kaikki tekemisensä monesti päivässä.

ärsyttää kun melkein viiskymppinen ämmä kirjoittelee esim. "Voi että mix mul piti just tänään hävitä ääni ku piti mennä karaokeen, pitääx mun nyt olla laulamatta" :headwall: Sit se julkaisee jotain tyhmiä rakkausaforismeja ja kommentoi niitä "hmmm...;)" :headwall: Ja ne kuvat, elähtänyt pubiruusu räikeänpunaisessa huulipunassa ja blondatussa hiuskuontalossaan hymyilee niin että keltaset leegot vaan loistaa :x On omasta mielestään huikaisevan kaunis :xmas:

Olen vissiin todella outo, mutta toisten päivitykset eivät hetkeuta mua tippaakaan.
Päinvastoin, esim. käsityö,- leivonta ja ruuanlaittopäivityksistä saattaa saada itsellekin ideoita =)

Olen vissiin todella outo, mutta toisten päivitykset eivät hetkeuta mua tippaakaan.
Päinvastoin, esim. käsityö,- leivonta ja ruuanlaittopäivityksistä saattaa saada itsellekin ideoita =)

Eipä ole minunkaan kaverilistalla ketään ärsyttävyyksiä statukseensa päivittäviä! Jos tilanne muuttuu, voin piilottaa ärsyttävien henkilöitten tilannepäivitykset tai deaktivoida tunnukseni.

Mulla kans saman tyyppinen ihminen facebookissa.

Enää kaksi päivää siihen, mua jännittää.

Voi mun kissa sitä ja tätä, kun mamma tuli kotiin.

Nyt loppu luola elokuvien katselu. Oon kattonu 3 luola elokuvaa jne. Näin unta viime yönä että, jäin luolaan, pelastin kaikki mutta, ite jäin sinne, tai jotain sinne päin.

Söin paljon karkkia ja nyt on huono olo :(

Että noi ärsyttää ja tää ihminen niitä suoltaa joka päivä monta kertaa. Tohon luola juttuun kommentoin tänään että, kiva juttu. Niin sitten, sen jälkeen oli päivitelly, rupeen kirjottaa omaa blogia ettei, kukaan kommentoi inhottavasti mulle. Aina kun laitan päivityksiä tänne, niin aina joku kommentoi ilkeilemällä. Nyt kun alan kirjottaa blogia, niin kukaan ei kommentoi ilkeesti.

Muutenkin semmonen ihminen ettei, sitä jaksa piruka kuunnella, menee vaan hermot siihen sen kimitykseen.

Ja mua ärsyttää niin suunnattomasti lukea tekstiä jossa kaikki v-kirjaimet on korvattu w-kirjaimella! Tai vastaavasti teiniXiä puhuvat eli ks korvataan x:llä! Ja juurikin tuo huomenien toivottelu ja hyvää yötä toivottelu ... eli paljon on mitkä ärsyttää mutta ei vielä niin paljon että rupeisin estoja tekemään tai poistamaan kavereita tai ite poistumaan facesta =)

Aika harva mua ärsyttää, eri tyylejä saa vapaasti olla, ollanhan mekin erilaisia.:)
Mutta kieltämättä tällanen ihmetyttää(ei edes teini)henkilö jonka alotukset ovat:

"vittu kun ärsyttää teinipissikset SAATANA"
"Vitun alakerran naapuri, luuserihuora lapsineen saatana"
ja vittu sitä ja vittu tätä... oi miksi? :D

Aika harva mua ärsyttää, eri tyylejä saa vapaasti olla, ollanhan mekin erilaisia.:)
Mutta kieltämättä tällanen ihmetyttää(ei edes teini)henkilö jonka alotukset ovat:

"vittu kun ärsyttää teinipissikset SAATANA"
"Vitun alakerran naapuri, luuserihuora lapsineen saatana"
ja vittu sitä ja vittu tätä... oi miksi? :D
Hui kun tuhmia sanoja
a080.gif

Mua ihmetyttää ihmiset, jotka lataa sinne kuvia kaikista elämän tapahtumistaan, tai jos ei tapahtumia ole, niin sitten vaan aina uusia kuvia itsestään / lapsistaan!

Ja yksi mikä ärsyttää, on ihmiset, jotka siellä kommentoi asioita kaikkitietävinä.
Ymmärtääköhän puoletkaan, että ne asiat / kuvat jää ikiajoiksi nettiin elämään.

Itse lopettaisin koko tilin, mutta kun pitää päästä pelaamaan farmeja :D

Mikäs mua vois naamakirjassa tänä aamuna ärsyttää...

- Se, ettei ole sinne tykitettäväksi kuvia aamulla leipomistani suklaamuffineista eikä jaksa kytkeä skanneria että voisi nolata tänään 14 v täyttämän teinin tämän omalla seinällä tykittämällä sinne jotain hänen vauvakuviaan (veikkaan tosin, että joku isosisaruksistaan on minua tarmokkaampi ja nolaus tapahtuu laiskuudestani huolimatta)

ja

- Se, ettei serkku ole moneen päivään laittanut kuvaa vauvastaan. Mokomahan kasvaa kaimakummiltaan salaa, kun kasvukuvia noin pimitetään!

ja

- Se, että...

:D

Minuu ärsyttää jos joku päivittää jotain hyvin mysteeristä ja sit kun joku kysyy et mitä nyt, niin ap ei kommentoi enää. Haluu vaan et ihmiset kyselee ja on kiinnostuneita. Inhottaa tollanen pihtaaminen ;)

Mä en ymmärrä niitä et pitää aina hehkuttaa sitä omaa kultaa. Tulee ihan sellanen mieleen et ei mene hyvin ja pitää toisille todistella jotain tai sitten vaan ei ole muuta elämää, kun se hanipupukultsilutumussukka...

Mut hei, parasta viihdettä on kun puolisot riitelee facessa, sit vähän ajan päästä ne on poistettu ja sydämiä välkkyy taas :D Ja kun tätä tapahtuu usein!!! Sit on näitä myötähäpeän päivityksiä, kun joku päivittää omaa seksielämänäänsä, tyyliin antaskohan mamma illalla vähän torttua!!! YökS!!

[QUOTE="sone";23506761]Mut hei, parasta viihdettä on kun puolisot riitelee facessa, sit vähän ajan päästä ne on poistettu ja sydämiä välkkyy taas :D Ja kun tätä tapahtuu usein!!! Sit on näitä myötähäpeän päivityksiä, kun joku päivittää omaa seksielämänäänsä, tyyliin antaskohan mamma illalla vähän torttua!!! YökS!![/QUOTE]

Ihana!
*menee heti kirjoittamaan naaamakirjaan että irtoaisikohan ukkelilta illalla...* Niin mitä? Mikä olisi tarpeeksi ällö muotoilu?

:D

Viimeksi muokattu:
Mua kans ärsyttää ne jokapäiväiset hyvät huomenet, nukkumaanmenon suunnittelut, hyvänyön toivotukset.

Sitten nämä kaikki on niin ihanaa- lässytykset ja sata sydäntä perään, siis joka päivä kaikki on niin yltiöpositiivista.

Ja kolmantena ärsyttää jeesustelijat, siis kun täytyy jumalaa ja jeesusta kiittää kaikesta hyvästä, jos on hankalaa niin onneksi jeesekselta löytyy vastaus ja näitä TOSI usein. Joo, olen itse ateisti.

Mukava on lukea jos on tapahtunut jotain erikoista, oli se sitten positiivinen tai negatiivinen asia. Myös sellaiset on kivoja, jotka osaa kirjoittaa tavallisistakin asioista hauskasti. Vanhojen koulukavereiden vauva-uutiset on kans kivoja :)

Mua ärsyttää usein yksi neljän lapsen äiti, jonka kaikki päivitykset koskevat sitä, että lapset sairastaa tai on muuten vaan nukuttu huonosti. Näitä väsymysvalituksia on siis tullut vuosikausia useita viikoittain. Ja silti vaan uutta putkeen.. En ymmärrä, miksi tekee niin monta lasta ettei sitten jaksa niitä hoitaa.

[QUOTE="yks";23506839]Mua ärsyttää usein yksi neljän lapsen äiti, jonka kaikki päivitykset koskevat sitä, että lapset sairastaa tai on muuten vaan nukuttu huonosti. Näitä väsymysvalituksia on siis tullut vuosikausia useita viikoittain. Ja silti vaan uutta putkeen.. En ymmärrä, miksi tekee niin monta lasta ettei sitten jaksa niitä hoitaa.[/QUOTE]

Minä veikkaan että yhden, kahden, viiden ja viidentoista lapsen äiti on väsynyt jos perheessä sairastetaan tai nukutaan huonosti.
Hienoa kun on joku paikka, missä tuulettaa tuntojaan tietäen että täyspäiset lukijat tajuavat että se on nimenomaan hetken tunne eikä suhtautuminen niihin omiin elämänvalintoihin?
;)

Yhteistyössä