E
eihän se minulle kuulu
Vieras
Selvisi tässä viikonlopun aikana että tutun mies on tinderissä. Ja kuten nimimerkissä lukee, eihän se minulle oikeestaan kuulu. Pisti vain ihmetyttämään kun heillä kuitenkin lähemmäs 10v yhdessäoloa takana ja 2 lastakin jo on. Ollaan tän naisen kanssa hyvän päivän tuttuja ja fbn perusteella yms heillä menee tosi hyvin. Miehen taas tunnen vuosien takaa ja jotenkin voisin jopa uskoakin hänestä tällaista. Ja ehkä tinderiä voi käyttää myös kavereiden etsimiseen? En tiedä kun en itse sitä käytä.. mutta, ei varmaan kuitenkaan kannata ottaa asiaa puheeksi?