Tuulimunasta...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

taustalla

Aktiivinen jäsen
19.05.2004
63 720
9
36
Moip!

Minulla todettiin tuulimuna raskaus 10 viikolla. Huomis aamuna olen menossa kaavintaan. Onko teillä kokemuksi tuulimunan jälkeen raskautumisesta? Toiset kun sanoo että se voi tapahtua hyvinkin pian, kun "paikat on puhtaat"?

Moikka!

Mulla takana 3 tuulimunaraskautta joista 2 hoidettiin lääketyhjennyksellä ja yhden kerran jouduttiin kaapimaan.Sain neuvoksi,että yhdet kuukautiset tulisi olla ennen seuraavaa yritystä ja tietysti henkisesti täytyisi olla tasapainossa uuteen yritykseen.Pikaista toipumista sinulle ja tsemppiä mahdolliseen uuteen yritykseen.

Mulla tuulimunaraskaus myös tässä kuussa :( Sitä ennen oli keskenmeno joulukuussa :'( Mulle lääkäri sanoi että nyt pitää odottaa kahdet menkat ennen uutta yritystä, kun tää tuulimunaraskaus tuli heti keskenmenon jälkeen. Et varmaan jos on takana "vain" tuulimunaraskaus ja siitä ei ole mitään jälkijuttuja tullut kuten tulehdusta, niin miksi ei sitä heti saisi yrittää. Minusta kuitenkin kannattaa ne yhdet menkat ainakin odottaa, jotta se kohtu olisi paremmin palautunut.

Onnea uuteen yritykseen! :flower:

:hug:
Ei sinun tarvitse odottaa yhtään kuukautisia tulevaksi,jos olet itse valmis uuteen raskautumisyritykseen.
Sinä et tule raskaaksi jos kohtusi ei ole valmis ottamaan raskautta vastaan.Tästä on niin paljon kokemuksia tälläkin palstalla.Jätä lääkärin puheet omaan arvoonsa,minulle on tullut niin monenlaisia neuvoja vuosien varrella,yksi on kumonnut toisen,elikkä oman pääni mukaan olen toiminut.
Minulla on sekä synnytyksiä,että keskenmenoja.
Nyt vaan yrität toipua tuulimuna/keskenmenosta.Sekin on rankka juttu.
Voimia.

Hei!

Mulla myös tänään tuulimunaraskaus todettu. Siis sitä kai se on kun alkio ei ollut lähtenyt kehittymään. Kaikki lopahti alkuunsa. Mulla takana elokuulta 06 keskeytynyt keskenmeno vko n. 14.

Hirmu pettymys taas. Kaikki raskausoireet on ollu, mutta eipä se aina takaa onnistumista. Mietityttää, josko enää uskaltaa yrittääkään uutta raskautta. Ikää mulla on 28v. Yksi poika ennestään, täyttää pian 3v.

Huomenna aamulla menen polille lääkettä ottamaan. Mahtavatko päästä kotiin vai pitääkö odotella vuodon alkamista siellä?

Raskasta on. Jospa Luoja vielä joskus soisi meidän pojalle pikkusisaren. Toivoa en suostu vielä heittämän!

Hei surusilmä!!
Olen itse myös kokenut tuulimunan helmikuussa. Minulla on kaksi poikaa ja toiveissa vielä ois se nk. iltatähti....tuulimuna hoidettiin lääkkeillä. Keskiviikkona otin pillerin suun kautta, perjantaina menin osastolle klo 8 jolloin laitettiin emättimeen 4 tablettia, vuoto alkoi 11.30 ja sitten pääsin kotiin. Vuoto oli suht runsasta ja sitä kesti kaksi viikoa. Tänään olen saanut sitten negatiivisen tuloksen raskaustestistä elikkä kunhan yhdet kunnon kuukautiset tulee niin sitten päästään yrittämään uutta raskautta. Yhdet kuukautisten tapaiset menkat oli mutta ei kunnon vuoto niin gyne oli sitä mieltä et kunnon menkat kannattaa odottaa ni on sitten kaikki varmasti ok!!
Voimia ja toivoa ei kannata menettää!!!

Tänään olin siellä kaavinnassa. Tosi helppo, nopea ja kivuton toimenpide oli, verrattuna lääkkeisiin. 6 tuntia sairaalaan menosta niin pääsin kotiin. Pisin aika oli 3h odottelua kun emättimeen laitettiin tabletti joka pehmensi kohdunkaulaa (en ole synnyttänyt niin halusivat varmistaa että toimenpide onnistuu) Kello 13.00 mut nukutettiin niin kello 13.28 heräsin heräämössä. Reilu tunti siellä ja sitten jalkeille, syömään, vessaan ja vaatteiden vaihdolle. Loppukeskustelu hoitajan kanssa ja 3 päivää sairaslomaa. Mielestäni meni tosi hyvin. Kipuja ei juurikaan ole, sairaalasta sain varmuudeksi kipulääkkeet mukaan ja vuoto on vähäistä. Odotellaan jälkitarkastukseen aikaa ja sitten alkaa uusi yritys =) Kaiken kaikkiaan hyvä mieli jäi toimenpiteestä!

Yhteistyössä