Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Olisiko plussa hyvä vai huono juttu?
Mutta sun otsikointiin yhdyn ihan kympillä! Mä tosin odotan että pääsen hakemaan koiraa Belgiasta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Olisiko plussa hyvä vai huono juttu?
Mutta sun otsikointiin yhdyn ihan kympillä! Mä tosin odotan että pääsen hakemaan koiraa Belgiasta.![]()
Hyvä olis![]()
Belgiasta asti?
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Olisiko plussa hyvä vai huono juttu?
Hyvä olis![]()
Belgiasta asti?
Mä pidän peukkuja sulle jotta plussaisit vielä. Jos olisin itse luottanut apteekin testiin kuopuksen aikoihin, ei kuopusta pitäisi edes olla meillä, sillä testi näytti kaksi kertaa negaa.![]()
Juu, Belgiasta olisi koissu tulossa minulle vuoden vaihteen jälkeen. =)
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:Olisiko plussa hyvä vai huono juttu?
Hyvä olis![]()
Belgiasta asti?
Mä pidän peukkuja sulle jotta plussaisit vielä. Jos olisin itse luottanut apteekin testiin kuopuksen aikoihin, ei kuopusta pitäisi edes olla meillä, sillä testi näytti kaksi kertaa negaa.![]()
Juu, Belgiasta olisi koissu tulossa minulle vuoden vaihteen jälkeen. =)
Tilasinki testejä eilen ja jos tänään postis tulee nii testaan uudestaan.
Millanen koira teille tulossa?
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:Mitä tarkottaa käyttölinjainen :ashamed: