Tuun hulluks tän odottamisen kanssa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mulish
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Olisiko plussa hyvä vai huono juttu?

Mutta sun otsikointiin yhdyn ihan kympillä! Mä tosin odotan että pääsen hakemaan koiraa Belgiasta. :whistle:

Hyvä olis :D

Belgiasta asti?

Mä pidän peukkuja sulle jotta plussaisit vielä. Jos olisin itse luottanut apteekin testiin kuopuksen aikoihin, ei kuopusta pitäisi edes olla meillä, sillä testi näytti kaksi kertaa negaa. ;)

Juu, Belgiasta olisi koissu tulossa minulle vuoden vaihteen jälkeen. =)

Mutta sun otsikointiin yhdyn ihan kympillä! Mä tosin odotan että pääsen hakemaan koiraa Belgiasta. :whistle:

Belgiasta asti?

Mä pidän peukkuja sulle jotta plussaisit vielä. Jos olisin itse luottanut apteekin testiin kuopuksen aikoihin, ei kuopusta pitäisi edes olla meillä, sillä testi näytti kaksi kertaa negaa. ;)

Tilasinki testejä eilen ja jos tänään postis tulee nii testaan uudestaan.

Millanen koira teille tulossa?

Belgiasta asti?

Tilasinki testejä eilen ja jos tänään postis tulee nii testaan uudestaan.

Millanen koira teille tulossa?

Käyttölinjainen saksanpaimenkoiranarttu

Mitä tarkottaa käyttölinjainen :ashamed:

Eli se on jalostettu vain ja ainoastaan koiran käyttöominaisuuksia simällä pitäen. (sekä fyysistä terveyttä ) Sakemanneissahan on kolme eri linjaa; näyttely,-seka-ja käyttölinjat. Näyttelylinjaisissahan pyritään vain ulkomuotojalostukseen ja niiden luonteet on usein melko heikkoja (=seurakoiramaisia) kun puhutaan toimivasta palveluskoirista.

Voisin linkittää sulle muutaman kuvan näistä ääripään linjoista.. Huomaat suuren eron koirien anatomiassa.

Tässä käyttösukuinen pentu http://www.pedigreedatabase.com/gsd/classifieds/63003.html

Ja näyttelylinjainenpentu
http://www.pedigreedatabase.com/gsd/classifieds/67486.html

Toivottavasti ymmärsit jotain tästä erittäin pikaisesta sepustuksestani. :D

Yhteistyössä