P
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja apua:anteeksi, mutta järkyttävä. Onneksi ei oo mun keittiö
Alkuperäinen kirjoittaja perusasioita:Miksi noi lampetit on eri korkeudella?
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Alkuperäinen kirjoittaja perusasioita:Miksi noi lampetit on eri korkeudella?
Koska ne näyttää mun mielestäni paremmilta noin viistosti toisistaan.![]()
Peesi tähänAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Ihana,että olet iloinen ja lopputulokseen tyytyväinen =) sen on tärkeintä.
Ei se,että oma koti näyttää jonkun muun kodilta ja valtavirran mukaan menevältä musta valkoiselta.
Alkuperäinen kirjoittaja yäk:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Alkuperäinen kirjoittaja d:Verhot, pöytäliina ja mieluusti pöytäkin vaihtoon.
Ei sovi tuohon.
En malta vielä pöytää vaihtaa ihan käytännön syistä,on pian toinenkin pieni talossa ja hakkaa lusikalla jälkiä pöytää kun istuu tuolissa.Tuo on ostettu 3,5v sitten ja maksoi 800e niin en malta vielä...
...Muutama vuosi kun pienet kasvaa vähän niin maltan laittaa uuden pöydän sit. =)
Mistä ollenkaan löysot tuollaisen ysärihirvityksen tuollaiseen kiskurihintaan?
Alkuperäinen kirjoittaja anneka66:Laita tohon tapettiseinälle peili vaakatasoon ja lampetit sen molemmin puolin. Ja kappa uusiksi, samoin pöydälle tapettiin ja verhoon sopivat tapletit tai kaitaliinat. Puu antaa kivasti lämpöä muuten mustavalkoiseen sisustukseen.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Peesi tähänAlkuperäinen kirjoittaja IceRoyal:Ihana,että olet iloinen ja lopputulokseen tyytyväinen =) sen on tärkeintä.
Ei se,että oma koti näyttää jonkun muun kodilta ja valtavirran mukaan menevältä musta valkoiselta.Mä odotan kevättä, että pääsen tuunaamaan omaa keittiötäni.
Alkuperäinen kirjoittaja Miili:Luin vaan muutaman kommentin ja taas tuli mieleen et miks pitää kaivaa vaikka mistä se millä saa pahoitettua toisen mielen? Musta on hienoa kun ihmiset uudistaa kotiaan ja jaksaa tehdä sen eteen töitä. Arvelen et suurin osa haukkujista ei oo ikinä tapetoinu tai sisustanu muutenkaan. Ihmisillä on ihan hirveitä koteja ja sit valitetaan kun verho on vääränä värinen vaikka kyse oli tapetoidusta seinästä. Ja asiaan: Uus tapeetti on kiva. Mutta kiitos kun sain kirjoittaa vuodatuksen. Ja onnea tän yön tapetointiprojektille! Mullakin ois pari sisustusjuttua kesken (lue koko koti kaaoksessa kun huonekaluja on siirrelty uusiin paikkoihin) ja täällä mä vaan istun ja kirjotan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tummanruskea massiivipuupöytä sopii tuohon hyvin, mutta parempi väriltään tuo nykyinenkin on kuin musta tai valkoinen, ainoastaan mykyisten kalusteiden muoto ei sovi kalusteisiin. Olisi kannattanut valita perinteisempi tapetti. No, kuitenkin esim. harmaansävyinen rengasverhokappa sopii tuohon ja pöydän voi peittää liinalla tableteilla. Lampetteihin kynttilät.
Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Tuli kamala into tehdä jotain tuolle keittiölle kun kaikki seinät on valkoisia.K-raudasta löytyi mun mielestäni niin ihanaa tapettia millä sai kivan heräte seinän.
Oon niin tyytyväinen loppu tulokseen!Tykkään ihan valtavasti! :wave: =)
http://kuvaton.com/k/nS0.jpg
Samalla innolla alkaa nyt makkarin tuunaus...löytyi myös sinne aivan ihku tapetti...valmistunee joskus tänä yönä.Voin laittaa sit kuvia siitäkin loppu tuloksesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja catlady:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Tuli kamala into tehdä jotain tuolle keittiölle kun kaikki seinät on valkoisia.K-raudasta löytyi mun mielestäni niin ihanaa tapettia millä sai kivan heräte seinän.
Oon niin tyytyväinen loppu tulokseen!Tykkään ihan valtavasti! :wave: =)
http://kuvaton.com/k/nS0.jpg
Samalla innolla alkaa nyt makkarin tuunaus...löytyi myös sinne aivan ihku tapetti...valmistunee joskus tänä yönä.Voin laittaa sit kuvia siitäkin loppu tuloksesta.![]()
Ihan kiva tapetti (vaikka ei minun makuun). =)
Mites se makkarin tuunaus, ehditkö tuunata?
Alkuperäinen kirjoittaja kuule:Alkuperäinen kirjoittaja AnnaBuu:Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Kiva ja pirteä minusta =) Pöytä vain ei oikein istu uuteen tyyliin... mun silmään tuohon sopisi musta kalusto.
Mä tykkäisin myös mustasta,sellasesta aika massiivisesta. =)
Mutta tosiaan vielä ei malta ettei sitten harmita kun tiedän että nää pienet saa siihen jälkiä aikaan.
Hei, pöydän päälle voi laittaa lasilevyn. Helppo pitää puhtaana eikä tule kolhuja kovassakaan menossa.