TV-ohjelma meni Sofia Virran eduskuntatyön edelle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun hermot eivät kestäisi olla kansanedustaja. En siedä tyhmyyttä ollenkaan kuten olette jo huomanneet kirjoituksistani. En enää viitsi katsoa Veitolan ohjelmia. Niistä tulee titkistelijä ja pervo-olo.
Sen olen oppinut tällä palstalla, että omista asioista ei pidä kertoa mitään ja se vähäkin vain vitsin varjolla monitulkintaisesti.
A. Mutta miksi meidän pitäisi sietää sinun juuri sitä?

B.
Liian myöhäistä. Paljosta olet jo ja siskostasikin 🙄

Sotket toiseen henkilöön.
Alppiero-ketjussa olet säälittävä asioiden sotkija. Syö lisää grillimakkaraa niin pääsemme sinusta vihdoin eroon.
Rummo-👵🏻 on esittäny dramaqueeniä jo väh pari vuotta kun joku pyysi kuulemma häntä sovittamaan ”krakaa” kaulaansa ja nyt tää jolla on Trumpin aivotoiminta ni itse syyllistyy samanlaiseen toivotukseen palstalaiselle 😠

Rummo-👵🏻on esittäny dramaqueeniä jo väh pari vuotta kun joku pyysi kuulemma häntä sovittamaan ”krakaa” kaulaansa ja nyt tää jolla on Trumpin aivotoiminta ni itse syyllistyy samanlaiseen toivotukseen palstalaiselle 😠
Mummeli saattaa ollakin Trumpin vaiettu kaksoissisar kun sopii samanlaisella vastaavalla järjen juoksemattomuudella, jatkuvalla sekoilulla ja ikänsäkin puolesta samaan pirtaan

Yhteistyössä